← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42928

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): sada

Sukurta: 2010-04-17 09:15:20

Jausminga ir tvirtai suręsta.

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-04-15 11:06:27

O man kažkodėl šiurpai perėjo kūnu,kai paskaičiau.Beprasmė kova,mirtis.
Ar bus vėl vakaras ne dėl mirties tylus?Kad būtų atsakymai į tokius klausimus,mažiau beprasmybės būtų...

Anonimas

Sukurta: 2010-04-14 21:29:22

...tiek moteriško grūdo čia...kančios, vilties...net susitaikymo. Stipru. Patiko labai.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2010-04-14 19:20:57

darbas, kuris dirba savo darbą.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-14 16:12:07

citatoje, jūsų tekste žodis: Ir plūduriuoji tu manyj. Jau žuvęs., be raidės (J) galųnėje...
-----------------
būtis yra prasminga jau tuo, kad tai šviesa ir tamsa - gražu. (o šiaip tai tik žmogus tokį kl.ir gali užsiduoti.)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-14 16:07:53

šiaip tai visada vyksta tas pats kas vyksta - nieko nevyksta, žydi evoliucija, kinta suvokimo rėmelis, ir tiek. tai viskas kaip ir aišku, tačiau štai to nesuprantu: (citata -) Ir plūduriuoji tu manyj. Jau žuvęs. čia kaip suprasti?.. (- citatos pabaiga); žmonės ir miršta, o lieka gyvas jausmas širdyje. O čia lyg lyrinis herojus puoselėja tą jausmą gyvą, ir kuom dabar ta žūtis pasireiškia. (o jei tai santykis į gyvenimą - gyvenimas ž-uvęs, nu tartum herojus gyvenimą - būtį, priima kaip beprasmybę, tą kosmosą žemę beribį, tokiu atveju čia visiškai jokios išminties. )
nesupratau paskutinės eilutės.

o gražių vietų tekste, raiškoje, tikrai yra.
___________________
(toks pastebėjimas žodis manyj be raidės (j))

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2010-04-14 15:43:41

Išpažinti pralaimėjimą ar ne sielos didybė? O ar būna laimėjusių beprasmę kovą? O kova ar prasminga? Dėkui už sodrias išmintimi mintis.