← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42822

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2010-04-17 11:33:43

labai, labai manpatinka Jūsų braižas ir kalbėjimas. Toks atvirai paslaptingas.

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-04-15 11:31:22

Taip...Imu.Labai labai \"ant medžių susagstyti paukščių ir žmonių balsai...

Vartotojas (-a): MoneLi

Sukurta: 2010-04-12 21:35:07

Ne, Kaukai, ne šeimininkė. Tik paprasta mirtingoji, kartais susapnuojanti pranašingus sapnus... ;)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-11 17:39:12

//dar aidi tolumoj dienos garsai:
iš nerimo ir šurmulio sudėtas gatvės veidas,
ant medžių susagstyti paukščių ir žmonių balsai.
Melsvas užuolaidas
skalauja vėjo bangos,
nakties vėsa alsuoja
// --------
toliau vaikiška pasakėlė. Mik vaikeli sužibo jau žvaigždelės... mik liūle liūle, pamatysi daug drambliukų ir tigrų daug meilių, kol saulutė patekės, ten jia su tavim žais, ir bitės bus ir aviliai, ir aviliai ir pranašai. \"MAKARONAI...\". tiek kiek pacitavau, tame tekste yra kuriama jausena tokia kaip /prieš-užmiegant/, bet toliau - tekstas, pilnas išsibudinimas į aistringą minčių zvimbimą atsirado, lyrinis subjektas aktyviai mąsto, pasaką sau seka, nu kaip avis skaičiuoja.

Anonimas

Sukurta: 2010-04-11 17:07:22

pergamento lapo - nerašyčiau lapo.
Visai tvirtai valdomas žodis. Nuotaika sukurta.

Anonimas

Sukurta: 2010-04-11 14:45:25

Labai patiko, nes parinkta tinkama eiliui kompozicija: kalbėjimas tarsi pristabdomas ties svarbiausiomis vietomis.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-04-11 13:57:04

\'akloj tamsoj išlaisvinu savas akis...\'-labai patiko.Ir visas pasakojimas jausmingas,gilios mintys.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-04-11 22:35:48

Ramybės pataluos sumerkus kojas... Gražu, ką ir bekalbėti. O kodėl eilėraštis proza? Čia, mano nuomone, normalus eilius. Gal klystu... Bet labai, labai patiko.