← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42797

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): F5c_wZ3_414e_X5

Sukurta: 2010-04-11 16:00:48

ačiū :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-11 15:57:25

na tai žinoma, aš nesupratau, kuris iš herojų jums taip patiko , kuriuos jūs kaip autorius sutvėrėte savo kūrinyje Susitikimas poliklinikoje, bet man kažkaip to ir neprireikė, tačiau jei prabilote, kad simpatizuojate vienam savo sukurtų herojų (literatūrinių personažų, kurio jūs dar neatskleidėte skaitytojui, bet jau savyje esate jo paveikslą sutvėręs) tai gal sekančiuose apsakymuose tai pasimatys.
būtinai paskaitysiu, sėkmės jums gaivinant įgūdžius rašymo, o tai jie prastina jūsų prozą, ir man kaip skaitytojui bus įdomiau. (sužinosime, kuriam, savo kuriamų literatūrinių personažų, autorius slapyvardžiu F5c_wZ3_414e_X5 pats teikia simpatiją.) bet svarbu kad būtų gyvai, organiškai ir netikėtai vystomi mintis ir veiksmas.

Vartotojas (-a): F5c_wZ3_414e_X5

Sukurta: 2010-04-11 15:26:29

Taip, iš jūsų komentaro tai aišku. Aš savo paskutiniame komentare prieštaravau Rykštės komentarui, nesutikau su tuo, kad \"autoriui taip nedera elgtis\".

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-11 15:14:14

ar viskas jums aišku iš mano komentaro, kuriame išsakiau nuomonę - įspūdį, kaip skaitytojas, jums kaip kūrinio autoriui, pasivadinusiam niku pavadinimu F5c_wZ3_414e_X5 ir pavadinusiam savo publikuojamą prozą-apsakymą, pavadinimu\"Susitikimas poliklinikoje\", apie šį jūsų tekstą, ar kas nors neaišku?

Vartotojas (-a): F5c_wZ3_414e_X5

Sukurta: 2010-04-11 11:59:30

Manau, kad jūs klystate, nes padarėte savo išvadą iš klaidingos prielaidos - šis veikėjas neturi prototipo. Tai buvo mano atsakymas į komentaro dalį \"bet man patiko žmonės tekste, jų bendravimas ir ramybė graži.\" \"bet žmonės gyvi, ir geras psichologinis klimatas tarp jų tvyro. Sveiki žodžiu, ne stresiniai. Atidūs vieni kitiems ne iš mandagumo rafinuoto, o iš jausmo, organiškai, ir kartu ne patologiškai jautriai. Stabilūs tokie.\" , aš kažką panašaus buvau apie tuos veikėjus pagalvojus, dėl to ir pasidalinau savo mintimis. Jeigu jūs sugebėsite įrodyti, kad diskutuoti su komentatoriais yra blogai ir kuo blogai, tuomet sutiksiu su jumis, o dabar manau, kad aš esu teisi, o ne jūs. Kitą kartą pasistenkit išvengti išankstinių išvadų darymo, nes tai destruktyvu.

Vartotojas (-a): F5c_wZ3_414e_X5

Sukurta: 2010-04-11 14:48:59

O iš kur jūs žinot, kad nedera? Aš taip paprastai neimsiu ir nepatikėsiu, kad nedera. Manau, kad nereikia apsikraut visokiom taisyklėm, kaip reikia elgtis, geriau džiaugtis laisve. Jokio skirtumo, tai jokio, nereikia daryt iš to bėdų :) juk nieko blogo neatsitiko, kad pasakiau?

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-04-11 14:35:01

Atleiskit, mieloji, bet koks skirtumas skaitytojui, ar veikėjas dalyvavęs komiksuose, ar paveiksluose, ar dar kur? Ech, nesusikalbam. Tiesiog autoriui taip nedera elgtis ir tiek.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-11 14:28:55

autoriau, man patiko žmonės - jų bendravimas (psichologinis klimatas tarp jų) tuo patiko kūrinys; bet neišskyriau kokio nors veikėjo, kaip patinkančio atskirai. Klimatas psichologinis tvyrantis tarp žmonių.
atskirai - kad būtų atskleistas kurio nors žmogaus tipas kūrinyje to nėra, taip kaip jame nėra veiksmo, viskas kas tekste yra ryšku, tai jų emocinis – psichologinis klimatas, kuriame nėra agresijos, yra atidumas ir neperdėtas jautrumas – organiškas. Tai sukurta, bet rašymas prastas. (jūs sakote, kad gaivaliojate - atgaivinate, jau turėtus rašyme įgūdžius.)

Vartotojas (-a): F5c_wZ3_414e_X5

Sukurta: 2010-04-11 12:48:08

Aš pasakiau, kad šis veikėjas daugiau dalyvauja komiksuose, o ne tekstuose. Tai kaip įsivaizduojat, kaip reikėtų tekste tai parašyti? Kad tas vaikinas prisipažįsta moteriai \"Žinokit, tai pirmasis mano pasirodymas apsakyme, aš anksčiau dalyvaudavau tik komiksuose\" ? :D dėkui už gerą idėją, bet aš gal kokiam kitam tekste galėsiu ją išpildyti, man atrodo, kad čia netinka :)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-04-11 12:26:58

Kai tekste neminimas veikėjo vardas, o komentaruose skaitytojams pradedate pasakoti, kad jo vardas toks ir toks,jis yra toks ir toks. Reikia tai sudėti tekste, o ne komentaruose.