← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42612

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): CureLT

Sukurta: 2010-05-20 16:51:37

Keistas kūrinys. Daug spalvų, daug klystkelių ir skaitydamas pasijunti tarsi Alisa stebuklų šalyje.

Tik va, stebuklų čia maža tik aklaviečių daug.

Pasirinkta tema įdomi, tik ji atskleista kiek silpnokai. Pernelyg painiai ir pamirštant tai, kas svarbiausia.

Norėjosi kažko daugiau, kad galėčiau sakyti "patiko".

Anonimas

Sukurta: 2010-04-06 02:23:41

Kažkuo artima ir sava... dėl to smagu tokius kūrinius skaityti. Gal šiek tiek vietomis perspausta vardan emocijos, bet...visa kita puikiai užlieta.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-04-06 11:02:14

O aš iki galo ir nesupratau pagrindinės temos. Nežinau, arba esu neatidi ir nepakankamai įsigilinau, arba jūs per daug jau viską sumalėt. Pavyzdžiui, teksto viduryje vaikinas/mergina (taip ir nesupratau, kuris - gimė, o kuris buvo) pjaustosi šlaunis, o pabaigoje sakoma, kad genitalijas. Atleiskit, bet normalaus žmogaus genitalijos ne šlaunyse. Neaišku, koks čia laikotarpis. Aliuminiai šaukštai ir skalbimas sodo gale? Tuomet ne tokie jau nauji laikai. Genitalijų pjaustymasis ir lyties pasikeitimas? Tuomet ne tokie ir seni. Reikėtų tai apgalvoti. Dabar kažkaip nesiderina viskas.
Stiliaus klaidų yra. Galėtų ir nebūti, jei būtumet atidesnis.
Na, bet tekstas originalus. Nors ir manau, kad klaidų nemažai. Taisyti ir dar kartą taisyti. Ir tada užauginsite tikrai gerą novelę.

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2010-04-07 23:40:28

Taip, vidiniai konfliktai patys stipriausi. Atvirai - man patiko. Visos detalės gražiai į vieną visumą sugulė, išskyrus pirmos dalies kelis sakinius: Sutikau jį, kalbėjomės. Motina žinojo, kad man tai svarbu. Čia apie tėvą ar netikrą save?

Anonimas

Sukurta: 2010-04-06 23:01:30

Žinoma tai tik asmeninė mano nuomonė, bet ji nepalanki šiam kūriniui. Kas norėta visu tuo pasakyti?

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-05 21:57:54

drama perdėta, bet parašyta įtikinamai, na meniškai žiauriai.
puikus rašymo stilius, toks nenuobodus ir taip literatūriškai vedžioja skaitytoją po lankas. žaviai rašote (ne nuobodžiai) turiu omenyje raišką. (siužetas - pompa, tai reiškia makaronai į smegenis.)

Anonimas

Sukurta: 2010-04-05 21:40:44

du metai > dveji
aštuntąją klasę > aštuntą
dviejų > dvejų
nie Dievas > ne

Vajėzau, koks darbas. Kraupu. Ir, keista, neturiu ko prikišti. Sukrėtė, vadinasi, parašyta įtaigiai.
Esu gerbėja fragmentiško pasakojimo, su nutylėjimais. Mano proza tyliai pasimokys iš šio kūrinio.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-04-05 21:50:44

žiauru ir nesuvokiama, tad paslapties daug tarp realios gyvenimo tikrovės