← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42454

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-04-01 19:06:17

Kaip dainelė nuskambėjo :) Mintis yra ir argumentuota, mėginta gal, ją pritaikyti, mažesniems? Tad, tebūnie... Juk įvairios kūrybos reikia ir gerai, kad Žmogus mėgina, gerai, kad paliečia, vis tik, aktualias temas... Meninė vertė - ne tokia jau ji ir bloga. Linksma dainelė, aktualia tema. prilipti - gali :)

Vartotojas (-a): agneee

Sukurta: 2010-04-01 12:05:04

Ohoho :D Tai bent populiarumas nepatirtas :D Galiu vieną pasakyti: nei aš maximos pardavėja, nei vaikas. Tiesiog kartais viskas taip \"užknisa\", ko pasekoje \"suveliu\" kokią nesąmonę...

Vartotojas (-a): Irisiukė

Sukurta: 2010-03-31 23:21:35

Linksmas eiliukas. ;] Tik galbūt reikėjo dėti į poezijos-eksperimento kategoriją.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-31 22:29:11

...oi, koks linksmas! Žaismingai apie rimtą higienos dalį. :D

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2010-03-31 21:59:33

Aš nesakau ir negalvoju, kad Maksimos pardavėjos yra žemesnės :) . Be to, aš nevertinu ir net manau, kad negalėčiau pernelyg giliai vertinti tokių dalykų kaip rimas, ritmas, turinys, nes pati nesu didžiulė poetė, tik mokinė. Tegu tai lieka, tiems, kurie tai moka geriau, o tokių šioje mūsų svetainėje yra. Aš tiesiog pasakiau, kad eilėraštis man sukėlė šypseną. Na, o šypseną dabar juk gali sukelti bet kas... Ir savaime suprantama, kad šypsena bet kokiu atveju yra gerai - nes šypsena sušildo žmones ir panašiai. O kūrinys - aš nesakau, kad jis yra geras ar kažkas tokio... Taip, galbūt nelabai sukoncentruota mintis, bet nemanau, kad skelbti savo kūrybą yra gėda.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-31 20:27:29

Vaikams tikrai netinka. Vien pavadinimas koks.

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2010-03-31 20:17:04

Tikrai tikrai nemanau, kad autorė yra Maximos kasininkė. Na, ir abejoju ar jinai vaikas. Nereikia čia žmogaus žeminti. Juk vis dėlto, jei ir ji būtų pardavėja, argi tai reikštų, kad ji negali skelbti savo kūrybos ar, kad yra prastesnė už Jus, ponai poetai? Kiekvienas žmogus turi teisę čia publikuoti savo kūrinius. Ir iš viso - gal jinai puiki rašytoja, tik jai užkniso kurti kažkokias sąmones ir nusprendė, va, parašyti štai tokį eilėraštį... Na, o šis kūrinys man sukėlė šypseną :D . O tai yra gerai. Be to, tai kūryba vaikams. Vaikams juk nereikia šedevrų su gilia prasme... :)

Anonimas

Sukurta: 2010-03-31 18:44:00

Autore, jums negėda publikuoti tokių \"eilių\"?

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-31 18:08:00

labai gražus eilėraštis. Dabar ir šunys stomotologus turi, o jūs čia apie žmones.
tai gi gražus kabutėse, pagalvokite ką norite išreikšti. (savage štai tai apie protinius, :)