← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42411

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-03-31 19:19:04

Sakyčiau taip, ypatingais atvejais jaučiuosi kaip įrankis. Nes mintys žaibiškai susidėlioja ir nereikia kūrinio pritempinėti, kad neva ilgesnis būtų.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-31 19:15:57

Ko gero baisiausiai priklausomi parašo šedevrus. Kitaip kūriniai, virstantys klasika, negimtų;)

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2010-03-30 23:36:58

Esu priversta sutikti su Jūsų pasisakymu:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-30 23:35:28

aš tik sakau, kad baisumas - ne tas žodis. o jau kas liečia priklausomybę - viskas yra priklausomybė, kurią tu kontroliuoji, arba ne.
baisumas - ne tas žodis, man atrodo tai linksmas toks pamintijimas.
pavyzdžiui (esu priklausomas laikraščiams - jei neperskaitau vakarų ekspreso - neužmiegu, o laikraštis bankrutavo - ir mane apsėdo nemiga. baisu!) taip pamačiau šį pamintijimą. linksmas pokštas.
žmogus gerai rašantis, nepradės dėl priklausomybės rašyti blogai, o jei jūs apie kūrybinės energijos, idėjų išsisėmimą. tai nebūtinai rašymas, tai bet kokia meno šaka. taip, tada menininkai išgyvena sunkesnį sau periodą. vėl gi Baisu, ne tas žodis.
jei /Baisu/- tai /linksmas/ pamintijimas.

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2010-03-30 21:54:34

kvinta na kai gebėjimas virsta tavo \"šeimininku\" tai jau nebe gebėjimas. Tame ir baisumas. Tai ką geriausiai sugebėjai virto kažkuo daugiau:) na čia daug diskutuotina, šovė galvon:)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2010-03-30 21:50:39

baisiausia, ar ne baisiausia- galima diskutuot, o pastebėjimas apie rašymą- liuks

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-30 21:50:27

narkotikai baisiau. (juk taip, o jei taip nebūtų, galėtumei kaip sviestą ant duonos ir valgyti.)
čia linksmai pamintijote apie rašymą. O baisumas, na kame baisumas gali būti jei žmogus priklauso rašymui?