← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42352

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2010-03-29 13:30:31

ne leistos,o liestos...
..........
žavu.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-03-29 09:55:17

Kiekvienam yra savo... Kažkam Jesenino eilės atrodo, lyg minčių pabarstymas, kažkam Širvys kliūva. Žinoma, tai gal pernelyg garsūs palyginimai, bet negalima kategoriškai teigti, kad šis eilėraštisi tėra grafomanija. Juk komentatoriaus žodžiai irgi tėra jo nuomonės išraiška....

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-29 09:43:54

kiekvienas eilėraštis yra individo išraiška, ir vis tik grožinė literatūra skirstoma į žanrus amplua, kategorijas.
šis eilėraštis turi tik eilėraščio sandarą, bet kaip grožinis meninis kūrinys - poezija, man nėra priimtinas.
labai jau grafomanišku atrodo, manau todėl kad neturi stuburiuko. (idėjos kuri turėtų būti išplėtojama.) o kaip poezijos su poetizmais, poetiškai išreikštom metaforom, na kažkuo, kas patrauktų dėmesį savo išraiška, meninėmis išraiškos priemonėmis, jų žaisme tarpusavyje, visiškai neakcentuojant ir nesureikšminant kaip svarbaus dalyko eilėraštyje esminės minties, ir jos plėtotės tą mintį išreiškiant, tikrai neįžvelgiu.
grafomaniškas tas eilėraštis.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-03-29 09:36:12

Na, va, puiki lyrika. Ir mintis, ir rimas. Gal kiek paskutinis posmas silpnesnis. Ne, ne mintimi, veikiau rimavimu, gal kažkiek paskubėta publikuoti darbą. Man taip irgi būna... Imu į mėgstamiausius, puiku.