← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42178

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2010-04-02 14:38:12

uraganuose

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2010-04-02 14:36:09

Mano subjektyviu manymu, nevertintinas. Kur čia nakties motyvas, norėčiau paklausti anksčiau vertinusiųjų? Varstomose duryse, džipų balų uraganose ar kitose rujose? O gal eilutėje „čia dar šviesu“?
Nesuprantu ar pavadinime harmoniją norėta paimti į kabutes, ar ne, nes dabar jos tik iš vienos pusės... Iš esmės tai disharmonija ir kakafonija. Nesakau, jog tos temos negalima mėginti atskleisti, bet kodėl būtinai „Naktinis miesto džiazas“ turėtų būti niūrus, desperatiškas, depresinis? Galima juk ir daugiau žaismės, lankstumo bei fantazijos... Vertinantiems siūlyčiau nepamiršti temos. Sėkmės kituose mūšiuose.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-03-25 15:16:12

Taip, tačiau \"pravalyti\" kiek norėtųsi... Tas kapsėjimas, nors čia ir itin pritikęs, kiek nervuoja, mat pastaruoju metu - jo jau darosi, kiek per daug. brisių paminėti pakaktų ir vieno karto - kitu atveju, ieškočiau alternatyvos. Žodeliukas taip pat pasirodė - nereikalingu. Veliasi kūrinyje. Visumoje, labai patikęs darbas.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-03-24 00:28:41

o čia jaučiu džiazą. Tikriausiai tai pirmas šio konkurso darbas, kuris man patinka.

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-03-24 00:41:36

tikrai džiaziškai iškapsėtas - liux! :)

Vartotojas (-a): Dopaminas

Sukurta: 2010-03-24 01:09:29

Fainas miestietiškas plaukimas. Patiko balos uragano hiperbolė. Labai geras.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-03-24 09:14:27

gyvenimo džiazas :)