← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42152

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-03-23 15:42:52

Jeigu darbas susilakė tiek prieštaringų komentarų, vadinasi, jis kažkuo išties geras :D

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2010-03-23 15:32:24

Geras :D

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2010-03-23 19:24:28

eiliuke tikrai yra minties cinko

Vartotojas (-a): MoneLi

Sukurta: 2010-03-23 15:05:14

Nepykite, bet tai - kičas.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-23 14:25:14

man kvinta patiko :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-03-23 14:17:20

Jei sakytum nepradėsi vaiko (o ne nepadirbsi) būtų subtiliau, ir teisingiau.
citata:
nepadirbsi vaiko
APSAUGOSI GYVYBĘ !!!----citatos pabaiga
o vietoje žodžio apsaugosi geriau //jeigu gerbi gyvybę//

gemalas taip pat gyvybė nors ir dar ne vaikas, bet jau gyva ląstelė ir gyvybiniame procese. Reiškia gyvybė.
(ląstelė gyva aktyvi - tai jau gyvybė. Gimė dvyniai; akušerė norėjo juos sušildyti ir taip nuplikė abiem, ir vienam ir kitam nugarytes; jie tikriausiai labai šaukė - juk gyvi, nes nugarytes nuplikė taip, kad teko daryti odos persodinimą.
nulupo tėvui odą ir persodino. Toje odoje irgi gyvos ląstelės - ląsteliena.)
//nesės už vairo girtas
negerk langų valiklio
ir negamink pilstuko
jeigu gerbi gyvybę.// ------ matai ir vaikai, eidami iš mokyklos, per pėsčiųjų perėją, būna suvėžinti alkoholio stipriai pavartojusio vairuotojo.
bet kodėl vyras su vyru (jei netradiciniai seksualiniai orientacijai priklauso) turi naudotis prezervatyvais?..
citata: jei myliesi su moterim
o juo labiau su vyru
?..
saugodami savo gyvybes, ir vienas kito nuo ŽIV - viruso?..
o jei jie labai ištikimi vienas kitam, taip ištikimi, ir be prievartos, kad gali daugelis tik užpavydėti tokios, ne per jėgą, be prievartos, o iš meilės, lengvai išpildomų nepriekaištingų pasitikėjimo ir ištikimybės; tai vis tiek turi lytiškame akte naudodamiesi prezervatyvais?.. ten tas //...juo labiau...// akcentuoja kažkaip;man (kaip vienam iš skaičiusių) tai tas jūsų eilius lėkštas. jis lyg pretenduoja į humoro žanrą, o kokios nors aštresnės mintelės, išradingumo, subtilumo, meninio kūrybiškumo, jame nėr; surimuota ir tiek; o tas //padarysi vaiką// tai visai neskamba. Ir visumoje, vaikus tėvai tik pradeda, o vaikai tai jau patys darosi - auga, kol subręsta iki sekančio etapo; devyni mėnesiai ir jau pasidarė pats - susiformavo, pereina į kitą būvį; ir taip pasidaryti galėjo tik po dviejų, skirtingų lyčių, ląstelių sueities, argi ne?. (po vyriškos ir moteriškos ląstelių sukryžminimo...) Todėl tie žodžiai, visiškai negerai ir neetiškai skamba. //nepadarysi// - geriau, //nepradėsi//; vėl gi //išsaugosi// - nelabai, ne tokie žmonės galingi, bet gerbdami gyvybę, jie gali elgtis teisingai.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-03-23 13:44:06

nieko naujo nepasakyta-banalu...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-03-23 12:21:25

:)....kitose šalyse pastoviai tokios akcijos būna...pas mus tauta nyksta - tai akcijos netaikomos :)...eilėraštis prastokas, bet paveikslas su obuoliu labai patiko :)

Anonimas

Sukurta: 2010-03-23 11:32:48

ka cia visi taip pavasari i prezervatyvus puciam siais metais? o gal as ziniasklaidoj ka praleidau, ar cia akcija kokia svietimo ministerijos ;)