← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/41855

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2010-03-17 19:31:37

Prieš mane komentavusieji jau pasakė beveik viską. O ar tikrai sulą geria, prakirsdami tošį? Manyčiau, gręžia kamieną arba nulaužia mažą šakelę. :)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-03-16 22:18:00

Kai kuriose vietose reikėtų taisyti stilių. Paskutiniame sakinyje ir skyrybą:
\"Ir iš tiesų ar ne geriau nulūžti, nei metų metais stovėti vidury laukų ir mąstyti apie lėtai slenkančią mirtį, kuri anksčiau ar vėliau išvers su visom šaknim?\" - \"Ir iš tiesų, ar ne geriau nulūžti nei metų metais stovėti...\"

Paskutinis sakinys tikrai čia netinka. Bet jei jau yra, atsakysiu: ne, ne geriau. Patinka man tie vienišieji medžiai, išsimėtę po laukus.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2010-03-16 13:56:22

palieciantis darbas. dėl paskutinės eilutės pritariu anktesnėm nuomonėm

Anonimas

Sukurta: 2010-03-16 11:19:05

Paskutiniojo sakinio atsisakyčiau ir aš. O šiap šiandien daug masčiau apie beržą. Jis man per langą matosi. Šį rytą jis įpatingas. Šerkšnas taip jį papuošė, jog atrodo tarsi galvą nuleidusi jaunamartė. Gražiai čia pasvarstėt.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-16 11:07:23

...puiku, miela Audrone. Ačiū. Pasiimu. Didingai ir labai ryškiai parodyta vienišo beržo lemtis.
( tik paskutinės eilutės atsisakyčiau, skaitytojas mąstys pats)

Vartotojas (-a): Lelija

Sukurta: 2010-03-17 20:40:38

Na,kad nulaužus šakelę pasipiltu sula-tai tikrai abejoju. Man teko matyti,kad su kirviu kerta tol,kol pasipila sula.Žiaurus būdas,bet pati mačiau tai darant.O jūs,miela vyne ar kada matėt?:)