← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/41751

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): dytacka

Sukurta: 2010-03-27 20:52:31

įdomu

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2010-03-13 17:40:24

arbą - arba
Vienoje vietoje iškarto po Ireniaus kabių, pradėjai rašyti apie Ugnę. Man tai kažkaip užkliuvo. Lyg ir turėtų būti minčių seka.
Kitoje vietoje aprašinėjama Deima: \"Spėju ji norėjo, kad išsuktų ją. Šiandien Deima atrodė šauniai.\" Tie du sakiniai irgi man nelabai derinosi tarpusavy. Gal geriau antrojo sakinio pradžioje būtų parašyti jungtuką juk ar kažkas panašaus.
Kai kur ir vėl kartojasi tokie minčių šuoliai. Nors gal skaitant ne taip susikaupus, tai gal ir netrukdytų...
Taip pat yra skyrybos klaidų, bet kažkaip nelabai noriu jas vardinti. :)
Na, apskritai tai toks lengvas kūrinys. Pirmą kartą perskaičiau gana greitai, pernelyg nesigilindama į detales. Jokių pernelyg didelių analizavimų, problemų kėlimo ir kažko panašaus. Tiesiog skirta atsipalaidavimui, jei neklystu... Ir tai juk nėra labai blogai. Kartais žmonėms nereikia jokių gilių psichologinių tekstų, skirtų kažką apsvarstyti. Sėkmės :)

Anonimas

Sukurta: 2010-03-14 22:06:42

dabar vėl kokį mėnesį lauksiu kitos dalies :D

Vartotojas (-a): Nuklydusioji

Sukurta: 2010-03-13 19:25:18

Ahm... Ką čia geresnio pasakius, be \"man patiko\" ir \"taip toliau\"? Ai, Skyrius buvo ilgesnis nei paprastai didelis +, - per ilgo to vakarėlio laukiau... Šiaip kaip visada - Iriss\'e Tu gali rašyti :)
Naujas mano šūkis \"Visi menininkai savotiškai trenkti ;DDD\"