← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/41674

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): moli

Sukurta: 2010-03-11 12:01:07

Manau, kad ir anksčiau rašytus prisėsiu perskaityti. Įdomiai susiskaitė.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-11 11:00:32

\"...kaip moteris, kurią mylėjai, mylėjai, o vieną dieną ėmei ir metei, supratęs, kad meilė tebuvo mitas; ji tapo nebemiela ir svetima, nors dar puikiai prisimeni, dar žinai kiekvieną jos judesį, kiekvieną kūno formos liniją, jos kvapą, pagaliau, dar jauti jos prisilietimą ir girdi ką ji šnabžda kada jai gera.\" Čia labai nelogiška. matomai Autoriui nėra tekę mylėti ir išsiskirti su mylima moterimi.Viskas yra žymiai sudėtingiau. Beje ir šiame sakinyje yra daug prieštaravimų. na, bet apie tai tesprendžia Autorius. O štai tų įvardžių(kaip ir paprastai) Jūsų rašiniuose tikrai per daug. Tik po kablelio jie nmet šeši. Pagalvokite apie tai. Aš matau kad tikrai galima apsieiti tik su dviem.\"Aklagatviai)? o gal akligatviai? TUoj pataisysiu (užtrūkti) į užtrukti)
Mielas AUtoriau, jei truputį sumažintumėte tai ką minėjau anksčiau ir bent šiek tiek daugžodžiavimą, BŪtų visai puikus kūrinys. Nors nesakai, kad jis blogas ir dabar, bet pašlifuoti dar reikėtų.