← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/41529

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): delioren

Sukurta: 2016-07-29 23:38:41

taškys balas pavasaris...

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2010-03-08 21:29:47

Patiko.

Vartotojas (-a): Avoir

Sukurta: 2010-03-07 18:10:09

Yra ir labai gerų dalykų, ir tokių, kurių reikėjo išvengti, berašant šį eilėraštį.
Pirmas dalykas, apie teigiamą kūrinio pusę. Mano nuomone, stipriausia strofa - trečioji: kerti kiekvienu žodžiu, grubiai, prieš akis iškyla pikto, atstumiančio miesto vaizdinys ir įtiki, jog tikrai pavasario nebus.
Gražiai išlaikytas jausmas tarp savotiškų išsireiškimų: jo mieste ropojantys vabalai, pilkėjhantis sniegas ir t.t.
Šiek tie užsižaista su langu. Manau, galęjai jį minėti šiek tiek mažiau, tačiau stipresniais žodžiais, kad suprastum iš karto, ką tai reiškia prasminiame kūrinio lauke.
Paskutinis posmelis - silpniausias. Surąžint ir nebesugrąžinsiu skolas, o dar plius skersgatvis iš iį prieš tai ėjusios strofos, sukuria šiek tiek nešvankią situaciją skaitytojo galvoje. Plius, per daug atvirai išdėlioji kortas ant stalo. Na, manau, geriau jau būtų sujaukti, ne taip pesimistiškai pažvelgti ir į pačios situaciją, o to bestijo neiškelti, kaip sulauksiančio \"šviesių dienų\".
Visumoje eilių vertinu kaip pretenzingą paraišką į gražius literatūrinius ieškojimus.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-07 15:38:40

Emocinis. Galite stipriau. Perkeliu į Jausmus.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-03-07 14:40:39

...iki ašarų...sugraudino...skambus...

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-03-07 12:11:19

visada
Pavasaris taškys balas
kitų triukšmingais miesto žingsniais.
:)