← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/41502

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): piligrimas33

Sukurta: 2010-03-07 10:32:06

Pagaliau pasigirdo komentarai. Tai puiku, nes vienu metu išties pagalvojau, jog nieks neskaito, o aš vis dedu, stengiuosi.
Ką gi, pasikartosiu, nesu profesionalus rašytojas, nes tuo atveju vargu ar mano kūrinį čia skaitynėtumėt. Nesu profesionalas nei lituanistikos, nei lingvistikos srityje. Pateikiu tik tai, ką rašiau rašiau ir parašiau. Tiesą pasakius, net ne vieną klasiko knygą esu padėjęs į lentyną jos neįpusėjęs, todėl nė kiek nenuliūstu suprasdamas, jog daug kam mano kūrinys neįdomus ar net neskaitomas. Ką gi, skoniai visų skirtingi, ir ten kur man norisi raudoti, kažkas gal kvatojas. Tai visiškai gyvenimiška reakcija.

Vartotojas (-a): Avoir

Sukurta: 2010-03-07 01:18:21

O jeigu pabandytum tekstą šiek tiek \"papuošti\"? Dabar, kad ir kiek skaitau, jis grynas, nuogas stovi, kiekvienas žodis lyg ramstis kitam, ir nėra kaip pasakyti \"kaip gražiai sakinys skamba.\".
Kitas dalykas, nežinau, į kokią \"kultūros šaką\" taikote. Pas jus skamba lyg romanas atpasakojimo ar dienoraščio kalbine stilistika.
Jausmo ieškojau, tačiau vėl, atsimušiau kaip į sieną - neprisišaukiau.
Astas - prastas vardas. Labai prastas.
Paskaitinėsiu ir aš, sėkmės tobulėjant.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-06 18:24:36

\" Tai buvo vienintelis šiaudas už kurio ji galėjo griebtis, jei nenorėjo pateisinti likimo, kurį ką tik išpranašavo Astas.\" Tikrai reikėtų į kažką keisti (pateisinti likimo), nes likimas tai visuma ir jo nei pateisinti nei pakeisti negalima.
\"Keletas iš jų turėjo net tarptautines sporto meistrų kategorijas.\" negerai čia nes sportas nesiskirsto į kategorijas. Reiktų maždaug taip: keletas iš jų turėjo tarptautinės klasės sporto meistrų vardus.
\"– Tavo manymu, į šią skylę atveža už kažkokius ypatingus nuopelnus? – Jau puikiai žinodamas šiuos nuopelnus, Astas vis tik uždavė turbūt kvailoką, bet tuo pat metu provokuojantį klausimą, kuris panėšėjo į sumanus žaidėjo ėjimą ir galėjo atskleisti priešininko ar net draugo kortas. \" Loginė klaida. AStas niekaip negalėjo žinoti merginos \"nuopelnų\". Ji galėjo būti plėšikė, žudikė ar dar kas tik nori. Neįtikėtina, kad tokioje įstaigoje dalintų \"Marlbaro\" cigaretes. Nerūkau, bet duok užsirūkyti, nes paskutiniu metu rūkau vis dažniau. Ir pirmas dalykas kuriuo mergina susidomi yra ne maistas, ne rūbai ar dar kas nors,bet cigaretės Kažkaip keista. O Autoriui ne? Viskas arba beveik viskas jką čiasakiau yra tik mano asmeninė nuomonė, įskaitant ir tai, kad pasakojimas pernelyg ištęstas, kai kurios detalės kartojasi. Bet tikrai nesakau kad darbas nieko vertas. rašykit, o aš skaitysiu :)