← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/41476

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-03-06 10:46:14

Jei galima aš kelias pastabas. Žinoma taibus tik mano nuomonė ir tik Jūsų valia kreipti į tai dėmesį ar ne. Taigi pirmasias sakinys. Man kliūva slaviška sakinio struktūra (Dni stojali neobyčno žarkimi). Nemanau, kad tikslu: (tokiomis sąlygomis laikas ėjo nei lėtai nei greitai...) man atrodo jis turėjo slinkti nepaprastai lėtai. Čia iš asmeninės patirties apie karinius apmokymus :) gailiuosi, kad neturėjau galimybės šį darbą skaityti nuo pradžių ir tuo pačiu keliauti kartu su siužetu. Ši dalis įtraukia ir vedasi su savimi. Labaipatiko (ko dažnai purtomasi) ilgi ir sklandžiai sudėlioti sakiniai. labai jau smulkiai aprašomos visos detalės. gal net per smulkiai. Gerai būtųjei stengtumėtės atsikratyti nereikalingų žodžių. Tokių vietų kūrinyje yra. Pvz: \"O šis rytas, prasidėjęs kaip įprasta, staiga virto tikru įvykiu, o kai kam, gal net likimu. Tą rytą į jų būrį atvedė moterį.\" Paskutiniame sakinyje Tą rytą) derėtų išmesti ir palikti tik (Į būrį atvedė moterį). Kaip ten bebūtų kūrinys labai patiko. TIk štai pačioje pabaigoje tas :\"– Tu kažkoks kietas... \" man asmeniškai, prisiminus viso pasakojimo stilių, šis sakinukas tarsi česnakas į kavą :) Sėkmės rašant toliau, o man skaitant :)