← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/40548

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-02-14 09:33:15

Gražus, ką čia bepridursi :)

Anonimas

Sukurta: 2010-02-13 21:07:41

Gal nereiktų tiek daug pasakojimo... Viskam, kas susiję su mariomis, žvejyba ar žvejais, jaučiu simpatiją. Taigi nieko daugiau nesakysiu, subjektyviai patiko:-)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-02-13 17:24:45

Kaip žvejys, galiu pasakyti, kad netikėtas laimikis visada yra malonus. Kaip žmogus, kuriam nesvetima visa kas žmogiška, pasakysiu, jog meilės laukimas yra kartu ir kančia (beviltiškumas), ir saldumas (viltis). O gal ir teisingai, pernelyg didelis kiekis saldumo taip susicukruoja, kad virsta jei ne akmeniu, tai kieta karamele :) Gražios eilės, teisingos.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2010-02-13 13:36:29

Dera ir skamba eilutės ir mintys, kimba prie širdies, verčia ją neramiai suklusti. Nesutikčiau tik su priešpaskutne eilute, mano supratimu, LAUKIME, gyvenant juo, širdis negali pavirsti akmens luitu.
Joje rusena užslėpta kibirkštėlė, pakanka žvilgsnio, žodžio, sapno ir ji jau liepsnoja amžinu savo šauksmu. Užmarštis ir abejingumas gali širdį paversti akmenimi...bejausme, o laukimas - dieviška dovana...

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-02-13 12:21:11

...patiko...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-02-13 12:05:14

Nuostabiai gražiai aprašyta meilės žvejyba.Mintys geros.Tai lyg pasaka suaugusiems.Puiku.