Pagalvojau, ar tikrai moksleiviui šiais laikais Tėvynė yra pagrindinis objektas, apie kurį labiausiai norisi rašyti? Visgi jeigu taip - žavinga. Pirmasis posmas man pasirodė tikriausias ir labiausiai atspindintis autoriaus požiūrį, mintis. Toliau prasideda agitavimas, patosas, kalbėjimas tautai ir už tautą. Man jis atrodo nelabai reikalingas - apsunkina kūrinį, gali suerzinti. Jaunimui daugiau lengvumo ir vaikiško atradimo džiaugsmo reikėtų :)
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Maja
Sukurta: 2010-01-19 20:14:55
Barabai, mano tikėjimas ilgomis šaknimis Lietuvos žemėje.
Vartotojas (-a): Barabas
Sukurta: 2010-01-19 12:36:28
Man tik kyla klausimas - ar autorius pats tiki tuo, ką rašo? Ar čia parašyta, nes reikėjo mokykloje mokytojai įsiteikti?
Anonimas
Sukurta: 2010-01-18 23:06:53
"negerai žemes pasidalinome, nereikėjo skirstytis į gabalėlius"
Vartotojas (-a): Aiškiaregė
Sukurta: 2010-01-18 16:17:57
Patriotizmas, aišku, labai gražu, bet, mano galva, ne taip tiesmukai išreikštas.
Rimas ir ritmas labai šlubuoja.
Vartotojas (-a): Madeleine
Sukurta: 2010-01-18 00:59:06
Pagalvojau, ar tikrai moksleiviui šiais laikais Tėvynė yra pagrindinis objektas, apie kurį labiausiai norisi rašyti? Visgi jeigu taip - žavinga. Pirmasis posmas man pasirodė tikriausias ir labiausiai atspindintis autoriaus požiūrį, mintis. Toliau prasideda agitavimas, patosas, kalbėjimas tautai ir už tautą. Man jis atrodo nelabai reikalingas - apsunkina kūrinį, gali suerzinti. Jaunimui daugiau lengvumo ir vaikiško atradimo džiaugsmo reikėtų :)