← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/39263

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-01-12 14:16:46

...dėkoju, kad šis kūrinis mus pasiekė, sėkmės Autoriui...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-01-10 18:30:09

Praeis metų daug, gal šimtai net keli,
O didvyrių vardai bus ir tuomet gyvi,
Lietuva ir jos ainiai mūsų kartai dėkos,
Kad speiguotąjį sausį apgynėm,
Aktą Kovo 11-osios dienos.

...kad tik išliktų ta Lietuva po tiek metų...jei taip nyksim - vargu...o Dieve...

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2010-01-10 12:22:20

Prisimenu TĄ NAKTĮ. Negali išjungti TV, o vaikai maži, nuolat klausinėja, kas dabar bus... Bet kokia tauta tada vieninga ir graži buvo...

Anonimas

Sukurta: 2010-01-10 10:47:30

Labai reikalinga ši Atmintis.
Atmenu, kai išvažinėjo okupantų tankai, mes su paaugle dukra stovėjome autobusų stotelėje Antakalnio žiede. Mano vaikas pagrūmojo kumšteliu pravažiuojančiam tankui. Staiga į mūsų pusę atsisuko tanko vamzdis, puoliau priekin ir užstojau dukrą. Tada išlindo pro liuką vyriškis ir pagrūmojo "my verniomsia". Kol gyva nepamiršiu budėjimo prie Seimo ir tos laimingos dienos, kai išsidangino rusų tankai...kokia didelė ir juoda to vamzdžio akis!
Gyvenkime ir džiaukimės mūsų krašto unikalumu ir atgijusia protėvių dvasia - gyventi lietuviškai ir draugiškai su kitataučiais.
Ačiū Jums dar kartą.

Vartotojas (-a): Meškienė

Sukurta: 2010-01-10 10:37:45

Pritariu Žibuoklės komentarui.

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2010-01-10 08:07:44

Ačiū visiems, kurie perskaitė visą pagal asmeniškus išgyvenimus parašytą istorinių - pilietinių eilėraščių ciklą ir į jį atsiliepė. Eilėršačius skyriau mokykloms, Sausio 13-osios renginiams. Todėl svetainės lankytojų, vartotojų maloniai prašau persiųsti nuorodą mokykloms, bibliotekoms, kultūros centrams į šiuos "Žalios žolės" puslapius, kad šiuo ciklu galėtų plačiau pasinaudoti, jį nusikopijuoti ir atsispausdinti.

Anonimas

Sukurta: 2010-01-10 09:46:26

Ačiū už kūrinį. Jis reikalingas.