← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/3880

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): sufler

Sukurta: 2006-02-19 22:40:00

taip, pagrindinio veikėjo vardas kilęs butent iš žodžio sorry :)

Anonimas

Sukurta: 2006-02-19 20:19:18

- Bet..., - tai buvo --> nereikia dubliuoti tiesioginės ksyrybos, jei yra daugtaškis, nebereikia kablelio.
pas ta gaidį --> pas tą gaidį
su lig --> sulig (prieštarauju ir ponui IXAON, bet turi būti taip, kaip aš taisau)
kolkas --> kol kas

Moralas tai tikrai neįdomus, be to, tiesioginė didaktika kūrinyje tikrai nėra pats geriausias variantas, jeigu nedidukė ir sumaniai paslėpta, tik truputį priverčianti žmogų susimąstyti - tada gerai, bet tiesioginė - ne.
Patiko, kad bandai eksperimentuoti su forma, nors sakinių paprastumas išliko, bet užtat patį kūrinį bandei įdomiau parašyti. Neblogai. Siūlyčiau paieškoti naujesnių ir įdomesnių idėjų, minčių semtis ne iš meksikietiškų muilo operų, o iš kažko originalesnio... Jei sugebėsi gražiai įvilkti ir pateikti - puikiai tinka ir tavo paties gyvenimas.

p.s. Mintis ne į temą. O pagrindinio veikėjo vardas kilęs iš žodžio "sorry"?

Anonimas

Sukurta: 2006-02-19 20:11:43

p.s. Šis komentaras dar net neskaičius kūrinio: priminė Sigito Parulskio romano pavadinimą: "Meilė ir kitos moterys" ar kažkaip panašiai. :)

:

Sukurta: 2006-02-19 19:05:42

Pavadinimas ir paskutinis sakinys viską sujaukia, manau. Apskritai viskas aišku, skaityti galima :)