← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/38406

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2009-12-12 22:59:14

Gan neblogai būtų, pašvarinus. Tema - aiški. Kas prastina kūrinį? - gan skoningų įvaizdžių sąskambį griaunantys plačiai žinomi išsireiškimai, kaip: "pašėlę mes lekiam putotais žirgais;su gyvenimu žaidžiam;į Dangų pro vienus vartus;bilietų nenupirksi už saują skatikų;Laikas žaisti jau baigias..."

Anonimas

Sukurta: 2009-12-10 16:04:55

"Išminties šuliny nėra dugno"

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2009-12-10 13:38:00

Pirmos dvi eilutės neblogos. Paskui viskas kažkaip išsikraipo ir ima dvelkti nenatūralumu. "Per gvaltą', liaudiškai tariant. Labai šokinėja ritmas. Bandyta rimuoti, bet tik kai kuriose vietose, tad, mano manymu, šiuo atveju reikėtų arba viską rimuoti, arba visai nerimuoti, perteikiant sklandesne verlibro forma. Yra stiliaus netolygumų, greta esančių atsikartojimų (vartus/vartai) ir pan. Nepaisant intencijų kūrinį praturtinti intelektualiais potėpiais, darbas išėjo itin klampus, nors ir yra keletas įdomesnių įvaizdžių. Kanjonais raižyta siela? Gerai, jei tai ne įvaizdis vardan įvaizdžio, bet vistiek panašu į nelogiškumą, nors galima atsikirsti, kad neva poezijoje įmanomi tam tikri nelogiškumai. Sėkmės.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-12-10 11:16:39

pakiša koja ir skrydis nepavyksta ... jaučiasi , prisirišimas nenori Dangaus
/visai neblogai, tik noris pravalyti kai kurius žodelius/

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-12-10 11:10:13

...puikumėlis, tik vienas žodelis, man perrėžė ausies bugnelį - sterilu...