← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/37234

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Prietranka

Sukurta: 2010-01-15 19:31:38

tikėti į save lengviau nei į dievą. šnekėtis irgi ^^

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2009-10-30 21:37:42

Bėgančios mintys... Kaži kiek kartų jos jau pabėgo? Tūkstančiuose kūrinių turbūt. Bėgo, kalbėjosi, zujo kaip musės... Kai pereinama prie knygų - jau įdomiau. Bet išvardijimas pomėgių, polinkų, norų intrigos nesukuria. Nesužadina smalsumo - nėra įdomumo. Arba tiesiog per mažai teksto, savitų minčių, kad įsimintų, kiltų diskusijos, patiktų... O juk Tu gali, ar ne? Aš jaučiu.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2009-10-30 09:33:17

Gražu su savim pasikalbėti, bet negi manai, kad ir kitems įdomu??:)

O apie vaikystę galėjai daugiau parašyti. Išsiplėsti labaiu - būtų vertingiau. O dabar skystukas tik:)

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2009-10-29 20:59:46

Na, su savimi kalbasi tik tikros prietrankos.Gal tada paimk rožinį ar kokią maldelę kalbėk-tai bus pokalbis su Dievuliu

Anonimas

Sukurta: 2009-10-29 19:21:29

Aš tai mieliau kalbuosi su staline lempa. Nes su savimi tiesiog negaliu. Negaliu pakęsti to bambeklio, o ir ginčytis su juo beviltiška - tu jam sakai kaip yra, o šis apsimeta esą viską žino ir taip ir dar geriau už tave. Tiesiog erzina toks naglumas . Štai todėl dažnai net baisu pasidaro likti su tuo "savimi" - tu nori pabūti ramiai, pasimėgauti tyla, o šis amžiais nenutyla, vis kišasi į ne į savo reikalus.
Štai todėl man mielesnė stalinė lempa :)

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2009-10-29 18:59:28

O kodėl gi ne? Kartais taip gera pasikalbėti sus savimi.