← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/36978

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2009-10-22 12:50:53

Greičiau panašu į argumentų neturėjimą.

Anonimas

Sukurta: 2009-10-22 12:34:35

Nn...taip, labai atidžiai jūs skaitote svetimus komentarus :D

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2009-10-22 11:55:01

Atsiribojus nuo kūrinio - o kodėl Jūs toks tikras, kad žvelgiant iš 2120 metų (jei tokie bus), 1995-ieji metai atrodys nuvalkioto lygio, žanrine ar kokia nors kita prasme? Ką tuomet kalbėti apie kokius nors 325-us praeitos eros metus? Norit pasakyti, kad, pavyzdžiui, 3057-ieji metai (jei tokie bus) iševoliucionuos iki tokio lygio, jog pirmiesiems Antikos amžiams tektų slėptis į pačią tamsiausią skylę? Ar žinot, kad 2009-ųjų metų lygis su visais savo technologiniais progresais yra toks skurdus, jog iki, pavyzdžiui, Senekos minties lygio jam kaip beždžionei iki bent jau, pavyzdžiui, kokio Kubiliaus...?

GALI BŪTI nereiškia, kad taip ir YRA. Per daug sudėtingai žiūrit ir ieškot prasmių, ten, kur jų ne per daugiausiai, todėl ir nerandat. Blogis yra tas, kad kai kurie žmonės prisikuria sau paralelių ir patys už jų kliuvinėja. Nematau aš čia iš ko kurti paraleles. Tai yra "Pasaka", kuria nebūtina tikėti.

Anonimas

Sukurta: 2009-10-20 17:57:12

...intriguojantis, įdomus pasakojimas ir gana gilus.

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2009-10-20 15:09:43

Tikrai pasaka ne vaikams. Pabaiga patiko - pokalbis su kiemsargiu ir netikėtas tuzinas vėjavaikių, nusinešusių kaštonais besisvaidantį buvusį labai žymų žmogų. Galbūt nunešė į ŽMOGŲ.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2009-10-20 14:21:10

papasakokite man, prašau, apie didaktinį šlamšto kuždesį, kurį girdėjote turbūt ne kartą… nes toks aštrus Jūsų šluotražis… Arba apie trapuvarčių skersvėjų skvarbumą, apie lapų bei kaštonų mirtį ant asfaltuoto grindinio…-----> Štai šios eilutės atpirko viso kito skaitymą:)
na, dar paskutinė pastraipa:)

Anonimas

Sukurta: 2009-10-20 12:00:51

Puiki pasaka.

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2009-10-20 10:43:41

labai žymus žmogus buvo nuneštas į „ŽMOGŲ" :)

Anonimas

Sukurta: 2009-10-22 11:04:19

Greičiau panašu į argumentų neturėjimą. Istorija šiaip gera, jeigu nežiūrėti į ją kaip į turinčią pašalinę prasmę. Na, yra Garsus Žmogus, yra jo gyvenimo linija. Išbraukus paraleles - paprasta istorija. Bet jeigu ieškoti asociacijų - istorija tampa trūkčiojanti, nes vietomis nėra tinkamai sustyguota.

Antra vertus, GALI BŪTI, kad autoriaus vizija pažengė toliau šio laikmečio ir be 2120 metų paralelių šiame kūrinyje niekas nesupras. Vėlgi blogis būtų tame, kad paralelės toliau mūsų laikmečio, o pati istorija - maždaug 1995 metų lygio. 2120 metais ji bus suvokiama, bet prilyginta nuvalkiotam žanrui. Kaip bepažvelgsi - blogis...

Vartotojas (-a): aizbergas

Sukurta: 2009-10-22 08:19:14

Aurimaz' ui - giluma yra ten kur dabar žuvys neria žiemoti, o ne stipriai evoliucionavusiose Darvino beždžionėse, smailiomis alkūnėmis iš savo evoliucinio karstymosi rato išstumiančiose silpnuosius ir neprisitaikančius.