← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/35772

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Lavonas

Sukurta: 2009-09-04 16:37:28

Dėkui, kad netingit tokių ilgų rašliavų skaityt.

Taaip. Neskaityk , Mindaugai, negerų knygų. Alchemikas vien Narcizams :)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2009-09-03 15:44:02

geras pokalbis, su malonumu perėmiau :) tiesiog pritiko mano vidinei makalynei...

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2009-09-03 15:04:54

Įdomiai pateiktos mintys, paliestos aktualios temos.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-03 14:45:05

Galėjai anksčiau įdėt darbą, būčiau žinojęs, kad "Alchemiko" tikrai geriau neskaityt, o dabar prieš pora dienų perskaičiau ir spjaudžiausi... Tikrai š...., rimtai - skaičiau vis su viltimi, kad kažkas bus, na kažkas daugiau, nei minties spragų kamšimas kartojant "avims rupi tik žolė ir vanduo" ir taip gal 50 puslapių... ta pati frazė... O ir toliau niekas nesikeitė - kartojosi, kartojosi ir nieko gero nepasakė. Ptf, kad jį kur... Dabar turiu Tomo Venclovos rinktinę ir skaitau iš lėto, po gabalėlį, trupiniuką, kaip kad paskutinę duonos riekelę kramsnoja alkstantys - neduok Dieve pasibaigs...

O šiaip jo - dvesiančiai ančiai paskęst sunkoka :D

Anonimas

Sukurta: 2009-09-03 13:17:00

Ne literatūrinė pasaka. Ilgas dienoraštinis įrašas.
Kažkaip labai jau asmeniškai... Istorijos beveik ir nebuvo, tik autorius ganėtinai geru stiliumi papasakojo apie vieną savo kelionę. Tačiau viskas buvo surašyta taip, kad netgi užsinorėjau susipažinti su autoriumi.
Turbūt gerai.