Ir kas per pavadinimas – nors man nekliudo nepastebėti, bet laukelis skirtas atgimtai visuminei prasmei. Summa summarum – nei pavadinimo, nei šmaikštaus intelektualesnio atšiaurumo:D Tęsiu: nelogiškumas bado – barškuolę priskirkite sausumos ornamentikai, neaišku: kaip ji pateko į vandeniui atsidavusiam į nasrus?:) Galandot, galandot – bet juk kardeliai ne patiekalui, vadinasi apmušalai taip pat bejėgiai prieš kiną, net ir betarpiškai liudydami, visiškai atsiduodami jo skleidžiamai šviesai:) (juokauju).
Ne, nepatiko.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2009-08-31 19:02:09
Pradžia vėlgi kibirkščiuoja pykčiu, pabaiga nuvilnija teigiamais jausmais – susitaikymu, meile, rūpesčiu.
Anonimas
Sukurta: 2009-08-30 16:23:59
Ir kas per pavadinimas – nors man nekliudo nepastebėti, bet laukelis skirtas atgimtai visuminei prasmei. Summa summarum – nei pavadinimo, nei šmaikštaus intelektualesnio atšiaurumo:D Tęsiu: nelogiškumas bado – barškuolę priskirkite sausumos ornamentikai, neaišku: kaip ji pateko į vandeniui atsidavusiam į nasrus?:) Galandot, galandot – bet juk kardeliai ne patiekalui, vadinasi apmušalai taip pat bejėgiai prieš kiną, net ir betarpiškai liudydami, visiškai atsiduodami jo skleidžiamai šviesai:) (juokauju).
Ne, nepatiko.
Vartotojas (-a): skroblas
Sukurta: 2009-08-30 15:21:51
Brr... nemėgstu ir bijau barškuolių, net eilėraščiuose.
Vartotojas (-a): paguodos giesmė
Sukurta: 2009-08-30 13:45:39
Sudėtingai ir sunkiai. Gyvenimo mirtis.
Anonimas
Sukurta: 2009-08-30 12:24:11
apkrautas įvaizdžiais ir sunkus (man pasirodė)
Anonimas
Sukurta: 2009-08-30 12:07:15
Kažkodėl galvoju, jog tiek ryklio, tiek barškuolės jėgos vienodos ir jei tik būtų ryklys papuolęs į dykumą...
Kardeliai gerai įsipaišo, mirkt mintyse ir "velnias - tarsi ryklio dantys"
Vartotojas (-a): Žiogas
Sukurta: 2009-08-30 11:08:17
Paskutiniu metu jūsų kūryba persmelkta tamsios fantastikos. Ar tai tik neatpindi kažko daugiau ?
Vartotojas (-a): giedrex26
Sukurta: 2009-08-30 09:52:09
gyvenimą bučiuoja meilė
teliks atnešt kardelių
...labai patiko...lakoniškai ir spalvingai...
Vartotojas (-a): Ferrfrost
Sukurta: 2009-08-30 00:06:18
Veržlu, gera vyriška raiška.
išgaląstos raidės nepersmeigė
mirtis ant skydo nesuvokiantiems
Skamba tarsi mistiška mįslė. Paslaptinga ir filosofiška.