← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/35571

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2009-08-28 19:24:55

Kaip literatūrinis tekstas nėra stiprus, tačiau dievoieškos mintys išsakytos atvirai, natūraliai - ir tai yra šio teksto stiprybė.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-08-27 16:56:09

Sunku šiame besikeičiančiame pasaulyje atrasti ką nors pastovaus, atsiremti į tvirtą pagrindą, kurio nepajėgia sudaužyti laikinumo bangos. Viena tokių atramų gali būti tikėjimas, iš nuodėmių ir klaidų kviečiantis Viešpaties kelias. Linkiu Jums sėkmės tame kelyje, beje, ir jis dvejone, dygiais pagundos erškėčiais klotas. Siekis ko nors ir yra žmogaus kelias. Sėkmės Jums.

Anonimas

Sukurta: 2009-08-27 14:19:11

...atgaiva Sielai...Ačiū. Palietė...

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-08-27 13:33:13

Koks skirtumas, svarbu laiškas, o jis visada iš vidaus, ar Viešpačiui, ar Mariui, laiškai puiku, tad sėkmės juos rašant. Nuoširdu.

Vartotojas (-a): Avija

Sukurta: 2009-08-27 13:18:41

Ačiū Žiogui už išsakytą mintį-bet čia tiesiog laiškas, o tokio atskiro žanro nėra ;) tad tenka dėti prie literatūrinio ;) O padėka ir vardo paminėjimas, manau, nesugadina pačio kreipimosi ir laiško skyrimo būtent Viešpačiui ;)

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2009-08-27 13:12:21

Tekstas patiko. Aktualus :) Tačiau literatūrinis laiškas reikalauja atsižvelgti į šio žanro specifikas. Beto subtilumo suteikia tik saikingas daugtaškių vartojimas.
Nelabai supratau, kodėl į Viešpatį kartais kreipiamasi "tave", o kartais "Tave" - arba taip, ar taip.

Ačiū tau Mariau, kad padėjai atrasti Viešpaties malonę.... >> Laiškas juk Viešpačiui.

Taigi tekstą reikia išgryninti: ištaisyti logines klaidas, įdiegti žanro specifikas ir šiek tiek atsisakyti dienoraščio įvaizdžio.

Nepaisant visko man tikrai patiko turinys.