← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/35394

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-08-20 16:02:04

Labai pradinios mintys man priminė kažkada mano planuota parašyti esė.

kad „skambėtų kuo neliteratūriškiau”, manau tai dabar ir stengias šiuolaikinis jaunimas savo kūryboje, kad būtu makalas, o ne kūrybą. na, mums to nesuprast, o jiems mūsų:)
Ši dalis laisvai esė tiktų, pvz.parašant apie metam bėgant žmonių kūrybos kitimą, tam tikrą nuvertėjimą ir perdėtų "naujovių"ieškojimą.
Labai daug artimos tiesos sau šioje dalyje radau. Ačiū jums, kad kūrete ir esate.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-08-20 11:51:16

Vidinį turime mes kiekvienas, kartais jisai būna įnoringas - priešprieša, o kartais sutinka su mumis.
Nežinau, gal ir aš neteisi ir ne taip supratau, bet man atrodė, kad Autorius kalbėjo apie rašymą ir išgrinintą literatūrinę kalbą, o kartais tas mūsų Vežėjas taip nori kalbėti - Vežėjo kalba, bet ir Žemaitei buvo Višinskis...Atsiprašau Autoriaus jei aš tikrai ne taip supratau, bet man sukėlė mintis, o tai jau ir gerai, tai puiku.AČIŪ.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-08-20 11:33:21

Kiek supratau, Jūsų ginče ir priešpriešoje Vežėjo su Vidiniu, Vidinis, kaip čia pasakius, - tarsi prižiūrėtojas Jūsų savaiminių jausminių polėkių įgarsintų mintimis, žodžiais, kitaip tariant redaktorius - protas, o Vežėjas - sukeltas vidinių paskatų kalbinis srautas. Klausimėlis būtų toks: ar Jūs nesumaišėte vaidmenų? Vidinis - betarpiškas savaiminis jausminis minčių srautas, o Vežėjas, laiko tėkmėje įgijęs patirties, suvokiantis kalbėjimo kryptis ir stilių, pertvarkantis šį betarpišką savaiminį vidinį jausminį kalbos ir minčių srautą - redaktorius, protas...Tad į kieno galvą sukalta vinių? Va tiek minčių kilo, perskaičius šiandien Jūsų godojimą. Tikriausiai aš neteisus, tad neužsigaukite, paprasčiausiai nekreipkite dėmesio, gal mano pastriekėje kitaip negu Jūsų departamente. Dėkui už mintis. Būkime.