← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/34538

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2009-07-12 17:18:09

Man patiko mintis. Taip jau neretai yra, deja. Tokia ta realybė. Manęs - neskaudina tekstas ir išraiška. Kad ir ką bekalbėtume - KIEKVIENAME mūsų slypi ta tuštybės kaukė - FAKTAS ne ginčytinas. Tai natūrali žmogiškoji prigimtis: atrodyti "super", prisitaikyti, taip, kaip aplinka pageidauja... Eiliuke nemažai taiklių, netikėtų įvaizdžių tam: "Norim nutverti liniją lanksčią", "kate murkiam", "Paknaisioti mintį elegantišką,,, "Likimo deives horoskopais šaukiam"... Juk tai Tiesa. Štai ir pamėginkime šioje rutinoje - būti savimi. Džiaugiuosi, kad jaunas Žmogus nenori to priimti, nenori susitaikyti su tauo ir mėgina kalbeti apie tai. SĖKMĖS TAU IR LIK, KOKIA ESI. O kalbos maniera - laikui bėgnt, apsišlifuos - svarbu mintis ir Tavo LINIJA.

Anonimas

Sukurta: 2009-07-10 18:11:38

...paskutinėje eilutėje minties ašis. patiko.

Anonimas

Sukurta: 2009-07-10 17:59:24

Pabandyk skaičiuoti skiemenis. Dažnai išsimuši iš ritmo.

Anonimas

Sukurta: 2009-07-10 13:05:09

nepatiko naudojama daugiskaita, žeidžia,-
nešiok sau savo tuštybės kaukę į sveikatą !

Vartotojas (-a): skaimik

Sukurta: 2009-07-10 11:53:37

Daug kas naudojasi šiomis kaukėmis naudojasi. LABAI DAŽNAI LIEKAME ĮSKAUDINTI. Taip norėtusi, kad būtume lankstesni, kitą užjaučiantys, nereikėtų kaukių. Reikia būti savimi. Save dažnai reiktų paklausti, ar teisingai elgiuosi, ar man patiktų, jei taip elgtusi su manim. Na, gal ir nemokėjau švelniai to išreikšti. Prašau atleisti...