← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/34502

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Cinamonas

Sukurta: 2009-07-10 20:58:50

Yra labai įdomių minčių ;)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-07-08 20:42:58

...skaitau antrą kartą...patiko mintys...tikrai įvairių rūšių kičas labai sudarkė Palangos grožį...

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2009-07-08 21:15:13

Malonu, kad patiko. Taip, prie Baltijos ir džiaugiesi, ir nerimauji vienu metu.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-07-08 13:58:28

Čia viskas taip žavu ir tikra. Gerbiamas Skroble, Šventojoje yra dar vienas traukos centras: kuršių tako gale esanti "Žemaitiu alka" - senųjų baltų šventykla įrengta kopoje, paslaptingos runos, grubios protėvių garbintų dievų stovylos ir pats gražiausias vaizdas į jūrą...bent man nuostabiausias saulėlydis nuo šios kopos, ypatingai lygiadieniuose, saulės laidos vietą ženklina čia rymančios protėvių dievybės, tik reikia žinoti vietą, kurioje atsistojus, per trijų stovylų viršugalvius nužymima Saulės laidos vieta. Palangoje gyvena šios šventyklos žinys Augustas Narmontas. Nuostabios alkoje lygiadienių šventės, Rasos...Būtinai aplankykite. Saulė, jūra, žemė ir senoji baltų dievų buveinė ir kraupūs žmogiškos veiklos padariniai: šalia alkos į dūlėjančios eglės kūną suvaryti kalvio kaltiniai vinys...išdūlėjęs eglės kūnas ir šakų krešuliai...Autentiška senųjų baltų medinė dievybė irgi rasta Šventojoje, datuojama , berods, trys tūkstantmečiai prieš Kristų, žynio krivulė su nuostabiai išdržta briedės galva...