← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/33898

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-06-08 20:04:52

Kūrinys, atsiprašant, yra niekalas. Taip, gramatinės klaidos akių nebado. Taip, pasakoti sugebama, o štai siužeto linija kažkokia šyzova. Nuo pradžių sudaroma intriga - o tai visgi iš ko ta degtinė?
O baigiama tuo, kad kažkas pasimėgavo skaptavimo darbais ant moters veido. Po to tik žudynės ir mirtys. Todėl ir sakau - niekalas.
Beje, autore, jūs kartais neturite slaptų svajonių paskutinių pastraipų motyvais? Nes man susidarė būtent toks įspūdis, kad tai jūs mėgavotės tuo pjaustymu, o ne nusigėręs vyras.
Sėkmės.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2009-06-09 10:56:12

Per daug žiaurumo...

Anonimas

Sukurta: 2009-06-08 18:14:02

pasidomėkite atidžiau - matau tau ir paieška sunkiai sekasi, ką norėt... apie kūrinį.

Vartotojas (-a): tyla pajūry

Sukurta: 2009-06-08 18:12:20

http://maps.google.com/ neranda net tokio miesto. Jei jūs tokia(-s) išprusęs, kad žinote net Afrikos miestus, tai valio.

Anonimas

Sukurta: 2009-06-08 18:09:35

gal nustebinsiu: bet šiuo metu esti jis vienintelis. pasidomėkit. nekenks, regis. jei nori atrasti bendratį į "daug", naudokite kitas literatūrines priemones. šaunu, kad gebate juoktis iš savęs.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-06-09 10:52:34

Kūrinys, na ne man, aš nemėgėja drastiškų priemonių:randų, peilių, beisbolo lazdų, o ir naminukės varymas ne man, nebent vynas :)
Matau, kad „žiežirbos' kyla dėl Keiptauno, Laiptai - teisi, tai Pietų Afrikos sostinė, tad jau ne „miestukas', na ten nežinau gerai, kokią „degtinę varo', bet kad beisbolo lazda tai kažin ar gausi, greičiau paskers ir nušaus, Pietų Afrika, kaip ir visa likusi, nesaugi, tad Keiptaune tikra mėsmalė verda, tad apie naminukę nėra ką ir galvoja, gal greičiau ŽIV gausi.
Geriau rašykite apie Lietuvos naminukę, įtikinamiau bus :)

Vartotojas (-a): tyla pajūry

Sukurta: 2009-06-08 18:03:49

;DDDDDD Keiptaunu gali būti daug. Beto niekur neminėjau, kad rašau apie tikrą miestą. Koks skirtumas, jei ir įvykis netikras. Niekur neminėjau "Paremta tikrais faktais ir duomenimis", Laiptuose.

Anonimas

Sukurta: 2009-06-08 17:58:53

perskaičiau tik pirmus 3 sakinius: matyt, nesate buvus ir susipažinus su Pietų Afrikos Respublikos ypatumais ir istorija, kad apie Keiptaune "nelegalų hobį – degtinės varymą" rašote - sąvokos ten ne tos, principai, būdai, politika, elgsena - ten ne tie. Absoliutus `briedas`. Juokingai atrodote. Pamoka ateičiai: venkit vartoti nepažįstamų sau pasaulio pakraščių apibendrinimų:)) Tiesą sakant, toliau, net nepageidavau skaityti. Absurdas nuo pirmų eilučių.

Vartotojas (-a): Maja

Sukurta: 2009-06-08 17:42:49

Pasigedau konkretumo, galbūt pačioje pradžioje reikėjo supažindinti skaitytoją su herojais. Iš ties tekstas intriguojantis, net nejauti, kaip viena po kitos eilutės slysta tolyn. Mirtis girdėta tikėjaus, ko nors painesnio. Taip pat nelabai įtikino ir šis sakinys "Ne viena ir ne dvi kėdės skriejo skersai baro, ne viena mašina buvo apdaužyta medžių šakomis, o geriausiu atveju – beisbolo lazda. Tačiau nors jis ir siautėdavo." Bet apžvelgus viską, vertinimas gana neblogas, man patiko kai kurie pasirinkti tavo kontrastai.