← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/33853

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-06-07 13:19:00

Užmanymas ar vaizdinė scenografija labai šauni. Stebėtojas lyg potyrių mainuose tarp savęs ir objekto, praradusio bet kokį žmogiškąjį svorį ir reikšmingumą: vyrai it vėlės, nesvarios, bespalvės, bepareiginės. Idėja šauni. Bet meninės įtaigos priemonės per grubios, per šiukščios. Kilstelėkite coliu subtiliau, gerokai subtiliau neapibrėžtą vyrų eigasties kontūrą ir nekedenkite tuščių durų atvarties, o vos praverkite tik, leiskite pačiam skaitytojui prisiliesti pamatyti praverti. Toliau – trūksta tikslesnės emocinės raiškos (pvz.: „jų baltos rankos skaičiuoja nepaglostytus skruostus” – būtų užtekę tik pirštelio sąnario traškelėjimo).
Paskutinėje eilutėje – įkvėpis – labai tikslu, ypatinga - tai yra tai, ko tikėjausi iš viso šio darbo. Sumoje – redaguočiau didesnę darbo dalį, neišsižadant užmanymo esmės.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2009-06-07 11:32:20

Patiko tas viduryje esantis ketureilis. Labiausiai.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-06-07 10:26:30

Subtilus vaizdinys iš lūkesčio per tikrovę, svajai praplaukia lyg prisiminimas, sugrįžęs akacijos žiedu, sukuria švelniai romantišką nuotaiką. Žaviai.

Anonimas

Sukurta: 2009-06-07 00:19:28

įkvėptas, liux eilius

Žaviuosi.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-06-06 19:25:50

Pro langą stebėtojo žvilgsnis tarsi abejingas veiksmui, bet tai klaidus abejingumas, šį kartą tą vyksmą įkvėpsiu. Atsargaus žvilgsnio slinktis tikrove, tikrovės proveržia į vidų. Puikus darbas. Ačiū.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-06-06 19:08:52

...tarsi akvareliniais dažais labai labai atsargiais lyriniais potėpiais skausingai nutapytas gražus paveikslas....

Anonimas

Sukurta: 2009-06-06 17:46:52

O. Sukauptas perliukas.
Seniai-vakar-šįvakar.