← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/33616

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2009-05-27 22:04:53

Gyvas poetinis pasakojimas: paprastas, lengvai plaukiantis, neįmantrus. Neerzino net kūrinio ilgis. Gal tik paskutinis posmas (jo pabaiga) galėjo būti įstabesnis.

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2009-05-27 19:31:41

Rimtas darbas

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-05-27 16:22:00

Puikus darbas, vaizdiniu, mitologiniu, veiksmas kūrinyje, skaitai kaip poemą, deja mano vaizduotėje iškylo vienos senos nuotraukos vaizdinys, prie karsto baltomis skarutėmis apsirišusios moterys, pasidomėjus sužinojau, kad seniau balta buvo, o ne dabar juoda.... Čia radau ir tai, daug baltos, su gėlėmis ir Deive.
Deja visa man persipinė su gyvybe ir mirtimi, su mirštančia gamta, su mūsų tikėjimu į anapusinį buvimą.
Neprisimenu dailininko pavardės tik paveilslą,, Šokis su mirtimi", tad ir čia kažkur pasąmonės užkaboriuose šoko....Puikus darbas. Ačiū.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-05-27 16:04:21

..gražus kūrinys....archajiškai skambantis...iš gelmių...stebuklingai...

Vartotojas (-a): boružė

Sukurta: 2009-05-27 15:51:37

Manau, kad Gimbutienei tokios Jūsų interpretacijos būtų patikę:)

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-05-27 15:33:46

Net labai turtingas kūrinys ir istoriniu, ir mitologiniu, ir etno tradiciškumo atžvilgiu, jau nekalbant apie Autoriaus, atrodo, neišsenkamą, labai veržlią kūrybiną versmę, taip išraiškingai perteikiant vaizdus, nuotaikas, perpinant savo požiūriu... Vaizdi kalba; netgi gaivinama tokiais kaip "Saulužės gurvuolėlis, slaptos slasnos, gyvatos žiedas kuplus, kasninkas" ir kt.

P.S. Kai kur reikėtų kirčiavimą pasitikslinti ir suderinti, kad susitvarkytų rimas, ritmas.
pataisiau:
išvis > išvys
mažta > mąžta

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2009-05-27 15:11:21

Mostas platus, su pretenzija į poemą, bet per teksto platumas nesuvaldytas rimas, o kai kur metaforų perteklius apsunkina siužetą, tačiau pastangos vertos pagyrimo.Emocinis užtaisas stiprus ir įtikinantis.