← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/33444

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): obelaitė

Sukurta: 2009-05-22 16:56:00

Įsupantis į nostalgijos labirintą...:)

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-05-21 08:17:28

Labai atsiprašau, deja nežinau kas dar rašė apie žiedlapius delnuose pasiliekančius mėnulyje, deja tai buvo mano senos metaforos, nežinau kas dar rašė apie vienatvės šokį ir švelnius žuvų bučinius ar žydinčią vyšnią mėnulio dykumoje, nes tai ir mano metaforos, o jai kas po manęs rašė, atleidžiu Tam ir dovanoju, nes matyt mano metaforos buvo tinkamos ir jam, nesugalvojus kitų, tad niekada ant nieko nepykau, nepykstu, nes per daug man brangiai kainuoja pyktis, tai tik be reikalo švaistomas laikas kuris ir taip man yra aukso vertės.
Labai atsiprašau, bet priimu tai kaip pamoką tik deja savo metaforas ir tik savo kartosiu, nes jos man įaugę į pasąmonę.Aš pasilieku joms ištikima kaip ir pirmai meilei, deja... Jos yra mano draugės, mano mielosios sesės, niekada neišdavusios, jos mano, kaip ir šabloninis žodis MYLIU, bet juk galima ir nemylint jį kartoti, galima....
Atsiprašau, kad parašiau po komentaru savo nuomonę, bet ji tik mano , nieko neįžeidžianti, tik paaiškinanti mano žodžių panaudojimą, senus , mielus, žodžius.......
Dėkui Jums visiems :)

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-05-21 08:11:21

Atminties žybsniai vienatvėje, lyg akvarelė liejasi švelniai įvairiaspalviai tarp praradimo liūdesio ir ieškojimų nusiraminimui, vilties link...
Įtraukia toks nenutrūkstamai vaizdingas kalbėjimas, nors ir yra pasikartojimų tiek temos, tiek išraiškos atžvilgiu:)
sušąlusio > sušalusio
įsisūpusi > įsisupusi
(pataisiau)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2009-05-20 21:50:19

netyčia pagalvojau, kad kiekvienas turime teisę bent vieną kartą kiekvieną šabloną panaudoti savaip... juk negalim žinot, kad jau tai buvo parašyta kitame ašigaly, o poezija nepaliaujamai verčia ieškot... taip skleidžiasi likimo žingsniai

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-05-20 18:05:10

šioj lyrikoj norėtus atmesti šabloniškas frazes, pabodusias metaforas pvz. " kris žiedlapiai.mūsų delnuose.",liūdesio spindulys.." debesų pūkiniuose pataluose".... manau , autorė gali rasti įdomias savitas išraiškos formas, originalius žodžių junginius jausmams reikšti :)

Anonimas

Sukurta: 2009-05-20 17:36:19

...kodėl...puiki jausmo dėlionė...gyvas virpesys...gyvas...patiko.

Vartotojas (-a): Takažolė

Sukurta: 2009-05-20 15:18:00

Tapybiškas, ryškus. yra artimų man atspindžių.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-05-20 15:02:58

Dėkoju Dearni, jei gali nuimk, žinokite aš kaip visada - pražiopsau:)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2009-05-20 14:58:15

Labai ryškūs vaizdai:

Kai kris tyliųjų naktų žvaigždė.
Šoks mėnesienoje valsą sušąlusio laiko ašara.
Lauk debesų pūkiniuose pataluose.
Rūko skraiste įsisūpusi sutiksiu Tave.

O tas savotiškai fantastinis:

Mėnulio dykumų slėniuose kris žiedlapiai.
Pasilikę mūsų delnuose.

Tik gal taškelio po žiedlapiai nereikėjo.

Vartotojas (-a): boružė

Sukurta: 2009-05-20 14:21:47

Daug nuostbaus ir gražaus ilgesio...radau kai ką ir sau:)ačiū.