← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/33439

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2009-05-20 20:47:15

Raiška puiki, tekstas gyvas.
O turinys - nieko nauja.
Nėra pagrindinės minties, reikalingos meniniam tekstui - tik veiksmo aprašymas.

Anonimas

Sukurta: 2009-05-20 17:26:59

...nėr ką ir sakyti, na labai sklandus ir juokingas pasakojimas...skaitydama taip juokiuosi, kaip sklaidant Rimkevičiaus " Girėnai", ten ir yra panašių "vargdienių" :)
Labai patinka, skaityčiau ir skaityčiau, dėkui, Munde :)

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2009-05-20 11:57:24

Vaizdas sodrus, tačiau nuo tokių "paveikslų" ir realybėje širdis jau pyksta, tad kodėl perkeliama literatūrinėn terpėn prasigėrėlių degradų kasdienybė?Jie apie save neskaito, o apie juos skaityti?..

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-05-20 09:28:23

Mundai, kai skaitau Jūsų kūrinius visada matau vaizdus dabartinio kaimo, na pataikote kaip pirštu į dangų, puikūs Jūsų darbai, dar kartą sakau ir kartojuosi, realijos apvilktos meniniu apvalkalu.
Žemaitė rašė kaimo istorijas matote prieš kiek dešimtmečių, aktualijos panašios, o čia skaitau šio laikmečio Žemaitiškus vaizdelius, deja ir mano žaliujų miškų paunksmėje tokie patys ,,vaizdeliai'', tad kaimo idilė - tokia, tik aišku kūrėjas visada pasodrina spalvas, tam jis ir menininkas.Puiku, puiku :)