← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/33364

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): obelaitė

Sukurta: 2009-05-20 00:42:31

Man miela paklaidžioti kūrinio eilutėse...nuo šokio perbėgti prie grandinių ir...rodos išjauti visą eigą :)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2009-05-19 12:07:16

te nemiega - reikia eiti...

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2009-05-18 22:06:19

miegančiam skausme ir apkurtusioj tyloj- laisvės veidas, netelpantis vienatvėn...

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-05-16 15:52:44

Saldus žodis "laisvė", dažniausiai jis reiškiasi kaip prisitaikymas, kaip pasirikimas.
Intensyviausias laisvės potyris - akimirkos laisvė, belaikis mirksnis apkurtusioje tyloje,
nutraukus akiračio grandines, laisvas nuo Dangaus ir Žemės, nuo prisitaikymo ir pasirinkimo, bažadis stovėjomas , dvistata tai kas aš ir tai kas absoliučiai ne aš. Toks mirksnis - dovana mirtingajam apkurtusisos tylos ir kalbančio dangaus. Bežadis stovėjimas pradžioje ne kiekvienam suteikiama Auksčiausiojo ar lemties dovana. Jos neišmoksi, nenupirksi. Tragiškas potyris, niekaip ir niekam neperduodamas. Jį reikia išgyventi ir ištvert, kaip absoliučią Vienatvę - Jėzus ant kryžiaus, ant Būties kryžiaus.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-05-16 15:49:14

Dėkoju Taurija, kitaip negalėjau, nes tai trečia dalis, o jungtį nejungiau, tad pasilikau pabaigai - laužimą - moderno, tikrai Jums pritariu, jis blaško dėmesį :), eksperimentas nors ir naudojamas kai kurių ir garsių poetų, deja nepasiteisina.....Dėmesio koncentracija ne esmei, bet vizualiniai paieškai.Ačiū:)

Anonimas

Sukurta: 2009-05-16 15:23:04

...ištrūkimas...gal dar tik dvasinėje plotmėje, bet tai kartais svarbiau už fizinę laisvę. Labai patiko...

( apkurtusioje tyloje, man geriau būtų spengianti ar gelianti tyla ir paskutinį žodį keisčiau įvardžio veiksmu - užmiegu, tada lieka intriga :) , bet... tai tik mano nuomonė ir dar - na taip nusibodo man tos laužytos kūrinių formos, matau šį gilų kūrinį gražia, įprasta forma)