← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/32980

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2009-05-02 22:04:46

Šiek tiek trūkčiojantis. Be to tie pasikartojimai, kurių gausu, atbaido, kūrinį "daro" neskanų. Tiesa, nėra visai beviltiškas. Tie nepasikartojantys dalykai visai saviti, nors ir girdėtų eilučių besama.

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2009-05-02 22:17:28

ačiū už komentarą, bet jūs vertinate tai, ką parašiau labai paviršutiniškai. Jis ir yra beviltiškas, tik ne iš tos pusės, kurią jūs turite omeny. tie pasikartojimai gal ir daro kūrinį neskaniu jums, kai kam daro skaniu. ir jeigu toks yra jūsų "profesionalus" mano jausmų ir minčių vertinimas, tai gal jūs man galite atsiųsti savo profesionalių eilių kriterijus. gal ir pasistengsiu parašyt ką nors tokio už ką nusipelnyčiau jūsų 10tuko. bet greičiausiai, kad ne..

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2009-05-02 23:43:10

ačiū jums, Giedre. aš irgi manau, kad poezijos pasaulis yra sudėtingas. Jeigu kūrinys yra nuoširdus ir turi tam tikrą nuotaiką, tai skaitovo ir kūrinio nuotaikoms sutapus, jis tikrai kažką reiškia. svarbiausia tą nuotaiką gaudyti. negalima skaityti minčių vien tik žodžių simboliais. kokia tada esmė?...

Anonimas

Sukurta: 2009-05-03 00:21:31

"Aš esu..." - šias visas vietas mesčiau lauk.
Asmeniškai man - užtektų pirmųjų dviejų posmelių.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-05-03 00:03:00

...sutinku ...nes poezios kūrinys yra ne vien žodžiai...ten plazda KŪRĖJO SIELA...o tai ir svarbiausia...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-05-02 23:03:16

Brendu per tamsą,
Iki kelių dumblas surakinęs.
Per upę mistinę brendu.
...jau pirmosios eilutės laba gražiai kūrinį pakelia į poetinės abstrakcijos lygmenį, turintį savo muzikinį skambesį, todėl mano manymu labai tinka tie pasikartojimai...jie net būtini šiuo atveju...toks jau mano pajautimas...poezijos pasaulis sudėtingas, tai suvokiame jį kartais visai skirtingai...ir gal ir yra TAI įdomiausia...

Anonimas

Sukurta: 2009-05-03 23:06:44

Labai daug vienodų konstrukcijų - jos numuša teksto vertę. Pakartojimų po du išvis nereikia - nusibosta. Mąstau, vadinasi, esu - gal reikėtų nurodyti, kad Dekarto 'Cogito ergo sum' išvertėte? Grynintinas.

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2009-05-03 23:11:10

aha, Dekarto. :) nurodyti nereikia. čia ne citavimas :)

Anonimas

Sukurta: 2009-05-03 08:31:37

...savęs suvokimo paieškos, nežinomybės baimė...tarsi Letos upę pasiekus...savęs atpažinimas ir įprasminimas ,bet kokių kliūčių zonoje.
Stiprios emocijos. Man patiko.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-05-02 22:26:23

jei nežinai kas Jis, tai gal ir tu ne tu / padrikusios mintelės/