← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/31765

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2009-03-16 14:53:24

Man, esančiai ne vietoje, - labai informatyvus situacijos vaizdas. Malonu, kad yra blaiviai mąstančių žmonių ir, ko gero, pakankamai per visą Lietuvą. Aišku, tokie traktatai - mintys, tam tikra analizė, gerai, kad apie tai kalbama. O būtų labai gerai, jei tokie bendraminčiai apsijungtų ir sukūrę opoziciją - pamėgintų kažką keisti. Tiesiog pasinaudotų demokratijos teisėmis ir ne tik atspindžiais, bet ir realiais žingsniais keistų būvį. Juk taip ir keičiama: viskas mūsų rankose. Belieka likti pasyviu stebėtoju, arba - pasinaudoti teisėmis ir vykdyti pilietinę pareigą :) Bendraminčių, manau, atsirastų ir ne vienas. Jei vieni gali - kodėl negali kiti? Kaip ir ūkiniame gyvenime: ką gali politikai pakelti ar??? tik normalus verslininkas gali pajudėti pats ir padėti kitam, jei jis normalus, pilietiškas (sąmoningas tiksliau) yra. Jei ne - vėl gi - ne šventieji puodus lipdo, reikia rasti būdų sustabdyti neigiamą vyksmą. Mano toks suvokimas. DŽIAUGIUOSI, MINTIMIS ČIA.

Vartotojas (-a): CureLT

Sukurta: 2009-03-16 12:37:51

Daug tiesos - laisvę gavome, tačiau nemokame ja naudotis. Lyg ubagėlis laimėjęs loterijoje milijoną - iš pradžių džiaugsmo daug, o paskui - jis pradeda lietis per kraštus, norai materializuojasi, gal net pernelyg, kol galiausiai vėl lieka suskilusi gelda. Na, Valstybė į geldą neturėtų pavirsti, tačiau su dabartine valdžia, pjautynėmis - jau stovime vietoje ir didžiausias dėmesys ne į tai, kaip kurti savo gerovę, bet į tai - kas su kuo šiandien pjausis ar kas parodys išmonę, kaip išplauti daugiau pinigų.

Gerai darbe pasakė vadovė - seniau neturėjome nieko, buvo priespauda, tačiau žmonės buvo laimingi - jie tikėjo ateitimi, žinojo, kad baigę mokslus tikrai turės darbą, o senatvėje - pensiją. O dabar?

Vartotojas (-a): kunigaikštis

Sukurta: 2009-03-16 08:59:59

Mažai kas liko iš tikro tautiškumo.Neliko ir tokio džiaugsmo ir tikėjimo,apie kokį man pasakojo tėvai ir seneliai.Baigėsi ir seimūnų patriotizmas.Retai užgirsi paguodos žodį nesekmėje.Vos ne visus apėmė tik pinigų troškimas.
Manau ,kad prieš kuriant įstatymus reiktų perskaityti senuosius.Ogi Dešimt dievo įsakymų.Jie visiems tinka.Gal tada taptume šiektiek geresni sau ir kitiems.O TADA ,GAL NEBEBUS LĖKŠTŲ KALBŲ PER ŠVENTES O IŠTIKRO ŠVESIME SU DŽIAUGSMU ŠIRDYJE .