← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/31695

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2009-03-13 19:20:15

Labai ačiū už komentarus, naudingas pastabas. Tik nakties kūrinėlyje nereikia ieškoti labai gilios išminties ar brandžių filosofinių apmąstymų. Tiesiog norėjosi priminti tokią vertybę kaip GERUMAS, nes dabar taip garsiai griaudėja pyktis, nepasitenkinimas, nepasitikėjimas. Net Seime, šventiniame minėjime, tiek mažai buvo džiaugsmo, šviesios nuotaikos, bet už tai tiek daug priekaištų. Suprantu, kad nepažadinsiu valstybinio GERUMO, tai nors tarpusavio žmonių santykiuose linkiu jo kuo daugiau. Nesislėpkime ir neslėpkime savo gerumo. Tiek kitiems, o dar daugiau sau. Su juo daug lengviau gyventi namuose, darbe, kelyje, net vienatvėje. Tekstą dar bus galima tobulinti, bet svarbiausia, manau, neužgesinti iškilusios minties, idėjos, vaizdinio.

Vartotojas (-a): CureLT

Sukurta: 2009-03-13 15:37:29

Tekstas turtingas - minčių, žodžių, palyginimų. Tai - didelis pliusas.

Visgi, minusų daugiau rasiu - pernelyg užtęsta. Apibūdinant GERUMĄ dažnai nuklysta (kad ir pavyzdys su keliu). Negerai, skaitytojas įsijaučia į kūrinį, tarsi pats prisiliesdamas prie GERUMO, o paskui per prievartą patalpinamas į atsiminimus. Novelei - intarpai būtų reikalingi, tokio tipo mintims - ne.

Visą laiką galvojau, kad rašoma apie MEILĘ tik kitu vardu pavadintą. Tačiau perskaitęs kiek nusivyliau. Ne todėl, kad panašius jausmus pats vadinčiau meile, o čia išvydau kitą vardą. Todėl, kad gyvenime GERUMAS turi būti širdyje. Kiekvieną sekundę. Tuomet, kai esi rutinoje, tada kai stresuoji ir net tada kai tau begalo gera. O čia - aprašomas tarsi atradimas, kuris KARTAIS tave aplanko. Ir vos ne per prievartą.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-03-13 12:13:28

O gal gerumas ir yra tavo angelas? Tik tu jo nematei, bet visą laiką gyvenai kartu. Ateina laikas, tikrai ateina diena, kai tu pamatai šviesą, pamatai gerumą, pamatai savo angelą. Lauk tos dienos, būtinai lauk.
...nuostabiai gražūs žodžiai...labai...

Vartotojas (-a): ardas

Sukurta: 2009-03-13 09:28:52

Išgyventas ir nuoširdžiai parašytas,patiko Jūsų mintys...

Anonimas

Sukurta: 2009-03-13 08:40:05

Susimąsčiau, nežinau vertinimo literatūriškai, kaip skaitytoją, patraukė ir užkabino - nuoširdumas. Gerumas, neegzistuoja be nuoširdumo, o čia įskaičiau tai. Nuoširdu.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-03-13 07:46:58

jusliniai pamąstymai, norisi pagrindo... ne tik pasiplaukiojimo