← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/30886

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Mūza Erato

Sukurta: 2009-02-13 08:17:03

Tiesiog nenoriu, kad kiti matytų. O kad žinotumėt, ką manau - noriu.
Iš tokių žavingai kibirkščiuojančių pažinčių dažnai gimsta įdomi draugystė ;-)
Aš ne tamsta, Dieve, pasijaučiau penkiasdešimtmete :-)

Vartotojas (-a): Mūza Erato

Sukurta: 2009-02-12 12:56:53

Kas gyvenime tenkinasi ne pačiu geriausiu, tas paties geriausio ir nepasiekia. Mano kredo. Tad apie kokią Savikritiką Jūs kalbate?;-)

Anonimas

Sukurta: 2009-02-10 14:42:27

Nu, liux pamąstymai pagal Zucchero.
(pratūkusį > pratrūkusį)

Vartotojas (-a): paguodos giesmė

Sukurta: 2009-02-10 09:58:39

Gudrus monologas:)

Vartotojas (-a): Mūza Erato

Sukurta: 2009-02-10 22:30:39

Ai, na kam mokyti mokytą? :-) jei klaida įsivėlė - tai dėl to, kad klavišus spaudau inertiškai ir nežiūrėdama į klaviatūrą, kad spėčiau sugaudyti minčių pliūpsnius. Pabandykite ir Jūs parašyti tokios apimties tekstelį per laiko tarpą, kol sugroja Zucchero "Cosi Celeste" (apie 3-4 minutes:-). Na, tai kažkaip nelieka laiko galvoti nei apie klišes, nei apie tai, jog nedera leitmotyvai, nei apie tai, jog kažkam nepatiks...
Jei atsiranda bent vienas, kam patiko, reiškia ne be atgarsio rašė Mūza Erato mano pirštų pagalba.
Jei atvirai, tai, ką rašau, yra gryniausias šio laikmečio atspindys. Nes vienas žmogus, kurį gerbiu be galo, pasakė: "Tu kaip sugertukas". Taigi...

Vartotojas (-a): Mūza Erato

Sukurta: 2009-02-12 13:06:59

Atsakau į vieną svarbų kritikos momenta.
Intarpe pasirodęs Lay lady lay, lay across my big breast, babe
nebuvo literatūrinis motyvas, ar panašiai. Čia buvo simbolis to, jog kambaryje Zucchero dainą "Cosi Celeste" pakeitė Duran Duran daina "Lay Lady Lay". O tai reikškia, kad šiame tekste yra labai daug tiesiogiškumo (jei yra toks žodis:-). Tad kam dabar reikėtų domėtis literatūros tendencijomis, o kam praėjusio amžiaus auksiniais hitais... Klausimas su atsakymu.
Ačiū visiems.

Dar pastaba. Nežinau, ar esu minėjusi, kad jei šviesios atminties lietuvių rašytojai prisikeltų, jie savomis rankomis pasmaugtų nūdienos literatūros kritikus. Už interpretacijas "į lankas" ir savų prasmių priskirimus. Kadangi ir vienų, ir kitų pažįstu (ar bent teko susidurti), tai mėgaujuosi skleisdama šią idėją.
Ar baigsis kada nors tie "lyrinių subjektų", "poetinių erdvių", "tekstų ir kontekstų" svarstymai, ir mes pagaliau paskaitysime eilėraštį taip, kaip jį ir reikia skaityti: širdimi. Smegenys tuo metu ilsisi.
Ar aiškiai išsireiškiau?
Ačiū labai, kad išklausote. Ir nereikia pasilypėti aukščiau.

Vartotojas (-a): apideme

Sukurta: 2009-02-12 11:18:14

Vertėtų atkreipti dėmesį į Laiptuose patarimus.
Ne visus minčių pliūpsnius verta užrašyti, o šiek tiek sveikos savikritikos Mūzai Erato būtų labai labai gerai:).