← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/30525

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-01-28 19:06:47

Truputį mažoka, kad reikėtų išdrįsti... Apsiėjom be drąsos, nuo pat pradžios iki galo. Nelabai ką galiu ir pasakyt, nors kvailas esu, bet tai dar nereiškia, kad vaikas... O ir darželyje tik vieną kartą buvau, nes visa vaikystė praėjo bibliotekoj (ir lentynoj kaip knygutė ne kartą miegojau :D ). Užaugau, ką padarysi.

Išties tai galėtum dar praplėst, kad jau tikrai reikėtų drąsos ir jėgų, jog viską perskaitytum ;) Įdomu skaityt, aišku čia daugiau teiginių, tezių nei siužeto, tarsi būtų kažkoks mokslinis ar tiriamasis darbas apie vaikus. Dėl kai kurių vietų pasiginčyčiau, o dėl vienos tai ypač, nes tas teiginys tikrai neteisingas :)

O šiaip tereikia įkvėpimo bei noro ir galėtum iš šio darbo padaryti rimtą darbelį viską labiau apjungiant bei praplečiant ;)

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2009-01-28 12:36:21

Panašūs komentarai gali pažadinti senutėje miegančią mergaitę...Laikykis, pasauli, aš atropoju...

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2009-01-28 15:50:06

Taigi, išdrįsau:)
O kas sakė, kad čia visa tiesa apie mažuosius?
Apie nuoširdumą, bet pastarojo čia ir pasigedau. Toks visažinio tonas:)

Anonimas

Sukurta: 2009-01-30 11:13:06

"Ką pradeda, dažniausiai užbaigia" - suaugusių vaikų būrelis? Dažniausiai nieko jie neužbaigia :) Kantrybės pritrūksta.

Vartotojas (-a): Eseistas

Sukurta: 2009-01-30 16:50:31

vaikai užbaigia :P