Du sakiniai ir puiki istorija. Atrodo, kiek nedaug reikia. Bet reikia to krislo, kuris krenta akin ir nebeišlenda. Čia jį radau.
Anonimas
Sukurta:
2008-12-11 13:27:07
Savotiškas.Geras.Negaliu vertinti pačio stiliaus, raiškos, priemonių, tačiau jaučiasi skonis.Ir svarbiausia, kad tai ne kažkoks saldus skonis, perpintas tuščios filosofijos,o natūralus tikrai įvykusio įvykio atpasakojimas(?).Įtikinamas, stiprus, ironiškas.Turbūt geriausia, ką skaičiau čia šį mėnesį.
Vienas sakinys - įdomi konstrukcija. Darbas super. Vienas ryškus epizodas ir taip gerai nušviestas. Ir ironija, ir jausmai potekstėje. Niam. Man patiko, tad imu.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Rykštė
Sukurta: 2008-12-12 18:29:50
Du sakiniai ir puiki istorija. Atrodo, kiek nedaug reikia. Bet reikia to krislo, kuris krenta akin ir nebeišlenda. Čia jį radau.
Anonimas
Sukurta: 2008-12-11 13:27:07
Savotiškas.Geras.Negaliu vertinti pačio stiliaus, raiškos, priemonių, tačiau jaučiasi skonis.Ir svarbiausia, kad tai ne kažkoks saldus skonis, perpintas tuščios filosofijos,o natūralus tikrai įvykusio įvykio atpasakojimas(?).Įtikinamas, stiprus, ironiškas.Turbūt geriausia, ką skaičiau čia šį mėnesį.
Vartotojas (-a): Raktažolė
Sukurta: 2008-12-10 13:56:35
Vienas sakinys - įdomi konstrukcija. Darbas super. Vienas ryškus epizodas ir taip gerai nušviestas. Ir ironija, ir jausmai potekstėje. Niam. Man patiko, tad imu.