← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/28115

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2008-10-19 21:36:33

savitas stilius, kurio su niekieno kito nesupainiosi... Jei atvirai: skamba tarsi moralas su nu nu nu pirštuko pagrasinimu... Filosofiškai - tai tiesos visiems, žmogiškai- ne visi dėl požiūrių ir t.t. įtelpam į šias tiesas... gražus palinkėjimas, jei visi būtumėm geriečiais, kadangi aš blogietė - tai aš nenoriu laiko atsukto atgal, aš noriu esamajame laike ir ne kartoti ir ne atsukti laiką, o padarytą kas buvo būtajame laike - dar prasmingiau... :)

Anonimas

Sukurta: 2008-10-19 14:47:50

Per daug daugtaškių, forma taisyti reikia, nes darbo dalyjimas į posmus - nieko gero neduoda, ir čia manau - jokia ne lyrika, o filosofinės mintys, apie kurias (šia tema jau rašė ne vienas), pabandytos patalpinti į poezijos rėmus, bet tikrai neįgyvendinta įdėja, nes daug ko trūksta. Norisi meniškesnio pateikimo, kadangi jūsų darbe kiekvienas posmas lyg parašyta mintis ir tiek, kaip neeiliuotas tekstas - visa tai geriau skaitytusi...

Vartotojas (-a): mildam

Sukurta: 2008-10-19 12:25:50

Mintis, idėja, manau, yra tikrai šauni, nepaviršutiniška. Tačiau kaip eilėraštis nesiskaito...

Anonimas

Sukurta: 2008-10-19 11:35:27

Porą praleistų raidyčių padovanojau.
Filosofija gal ir nebloga, bet labai užpainiota, šiek tiek per daug sureikšminama.