Subtili momentinių būsenų kaita; skaidrus išpažinimas to amžinai besikartojančio vidinio kelio - nuo dvejonių, kartas nuo karto rėžiančių šukėm išgyvenimų... iki atspirties priėjimo, tikėjimo vėl... Pabaiga gražiai ir taikliai apibendrina.
karštligiškame šiuolaikinio gyvenimo sūkuryje lengvai pamirštame ramybę, kurią galėtumėm patirti kas akimirką, reikia tik kuriam laikui nuraminti mūsų išblaškytą ir nepastovų mąstymą ir laiku sugrįžti į dabarties akimirką - akimirkų sintezę.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Moderatorius (-ė): Goda
Sukurta: 2008-10-15 11:43:46
Subtili momentinių būsenų kaita; skaidrus išpažinimas to amžinai besikartojančio vidinio kelio - nuo dvejonių, kartas nuo karto rėžiančių šukėm išgyvenimų... iki atspirties priėjimo, tikėjimo vėl... Pabaiga gražiai ir taikliai apibendrina.
Vartotojas (-a): moli
Sukurta: 2008-10-15 11:18:58
karštligiškame šiuolaikinio gyvenimo sūkuryje lengvai pamirštame ramybę, kurią galėtumėm patirti kas akimirką, reikia tik kuriam laikui nuraminti mūsų išblaškytą ir nepastovų mąstymą ir laiku sugrįžti į dabarties akimirką - akimirkų sintezę.
Vartotojas (-a): fizrukė
Sukurta: 2008-10-14 23:45:27
...geros mintys, nors ir kraują kaitina... :)
Anonimas
Sukurta: 2008-10-14 20:45:39
Gera turėti palėpę, kurioje gali mintis dėlioti kaip mozaiką.
Atviras ir nuoširdus.
Vartotojas (-a): cedele9871
Sukurta: 2008-10-14 19:19:30
Geras, vingiuotas, vientisas, įdomus, turiningas
Anonimas
Sukurta: 2008-10-14 16:19:38
Šukės palėpėj mozaiką dėlioja,
Kelias - mintis abejonėm vilioja.
Gyvenimas - varpinėj valandas daužo,
Trauk mane sintezės žvilgsnis... ant laužo.
Labas radaa, iš neturėjimo ką veikti įšokau į jūsų rūtų darželį...
Vartotojas (-a): ieva
Sukurta: 2008-10-14 15:14:38
kuliminacija liuks.
galiu issakyti kritika?
"sukes", "mozaika"- poetines klises, kurios silpnina gero kurinio zavesi.
- - - -
"kas valanda,
kas pusvalandi"- skamba tikriau
-----------
siaip darbas neblogas, tik prasosi paslifavimo