← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/27722

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-10-01 09:31:40

ai, manau, kad mes vis bėgame... nuo savęs... ;)

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-10-01 08:52:20

Algimantas visai teisus, tačiau mes buvome save išplėšę iš Europos ir savo mąstyme likom, kaip Cieksas sako su svetima vėliava. Dabar tarsi grįžtame, bet ne susigrąžindami savo, europiečių, bruožus, o rinkdamiesi sau visas Europos šiukšles, ne tapdami dar giliau savimi, o bandydami tapti kažkokiais eklektiškais vidutiniais europiečiais. Kiekviena tauta yra graži tik tuo, kad išlieka savimi ir gausina savo dvasinius turtus, o ne tuo, kad tampa panaši į kitą tautą ar kitas tautas.

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-10-01 01:39:31

...o gal jau pasivijom, tik mojuodami afrikietiška vėliava... tai tikrai tragedija

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-09-30 23:33:37

Mąstyk nemąstyk - mes gi ,,Europos širdis" t.y centras, o jei kas ir išėjo tai ir lai ,,pareina", mes palauksime...Kur skubėt?

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-09-30 22:11:14

O dabar, Mindaugai, kiek plačiau pamąstyk...

Anonimas

Sukurta: 2008-09-30 21:16:17

Pogalais, taip ir nesuprantu – tai kokiam žemyne yra mūsų Lietuvėlė? Visad galvojau, kad buvo ir yra Europos, bet va regis klydau, oi kaip klydau: bobutės ir šiaip žmonės dejuoja, kad anksčiau buvo kitaip, o dabar kai Lietuva Europoj tai... Keistas fenomenas, juk ne kasdien šalys persikrausto į kitą žemyną...