← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/2744

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-12-07 17:01:38

Per daug sarkazmo. Per daug įžeidinėjimų, paniekos. Per daug juodinama kasdienybė (bent jau kiekviename kaime Bažnyčios kultas tebėra labai aktualus daugeliui gyventojų ir nemanau, kad tai reiktų pašiepti). Nors turbūt būtent tokie kūriniai ir priverčia susimąstyti. Nors meninės vertės čia nėra. Jei norėjote ką nors įžeisti - suklydote: tokie žmonės neskaito internete skelbiamų kūrinių. :)

:

Sukurta: 2005-12-05 21:12:47

Prašau autorės kitą kartą apsieti be tokių žodžių, kaip "pyderasta" ir pan. Tokiu atveju kūrinius trinsime. Šį kartą tik įspėju. Suprantama, kad taip norima šokiruot (ką jau liudija apskritai visas kūrinys, kupinas sarkazmo ir ironijos), tačiau rinkitės tinkamas priemones. Galima apsieit ir be keiksmažodžių.

Visu kūriniu norima sukelt šoką, šokiruot skaitytojus. Deja, bet Lietuvos ir lietuvių ironizavimas, šaipymasis jau seniai visiems žinomas ir nebesukelia jokia šoko. Krikščionybės neigimas, tyčiojimasis iš kaimo ir kaimo žmonių visiems žinoma. Iš anekdotų, televizijos, žiniasklaidos... Dabar populiaru apie tai kalbėt, tačiau tikrai jau nebeįdomu. Atsibodusios temos. Galima tyčiotis ir įdomiai, ir šokiruojančiai, bet šiame kūrinyje nematau nė vieno. Kitais žodžiais pasakius, labiau panašu į bulvarinį skaitalą, negu rimtą kūrinį. Nešvaistyk savo kūrybinio potencialo niekams.

Vartotojas (-a): Lapė

Sukurta: 2006-05-29 12:11:48

O ČIA REALYBĖ.
ČIA DIENORAŠTIS