← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/27383

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2008-09-15 11:03:51

Taip, naktiniais (plaukų spalva tokia, šviesūs plaukai - būtų dieniniai). Sustingusios žemės tamsybe - vadinasi palukai sustingę, nelankstūs, stori, dvelkiantys vėsa - palietus (be to aš tapiau paveikslą ant plaukų, kokį - nesakysiu). Džindžer - labai geras aštrus vardas, juo labiau, kad imbieras, naudingas ir kartu daug ką atstumiantis egzotiškas prieskonis suteikia atspalvių ir asmenybei. Arija muzikinis terminas tiesiogiai, bet juk tekste šis žodis ne ,,nuogas''. Ir nesutinku, kad garsas negali suokti.
Taip, čia daug visko - ir viskas turi perkeltinę prasmę, suteikiančią spalvas, garsus, kvapus - netradiciškai atspindi nuotaiką, erdvę ir laiką. Juk kūryba tuo ir žavi, kad gimstantys įvairūs žodžių deriniai kiekvienam susidėlioja skirtingai - ir kuo skirtingesniu kampu žvelgiame - tuo įdomiau.
T

Anonimas

Sukurta: 2008-09-15 06:13:10

"naktiniais plaukais"? (o dieną - dieniniais?)
"padabintais sustingusios žemės tamsybe"? (penki aukštai ir nebeaišku, kas čia)
Džindžer? ("džindžėm" šiauliečiai vadina girtuoklius, iš anglų kalbos "ginger" - imbieras)
"Malonumo garsas moteriškai suokė"? (garsas gali suokti?)
"amžiams pasmerktos švytėti statulos ariją"? (arija - muzikinis terminas)

Ir dar daug visko... Tik neaišku, apie ką.

Gražūs tie dainos intarpai.

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2008-09-15 00:19:29

Dar kart išgyvenau.didelė teisybė.Deja...