← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/2727

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

:

Sukurta: 2005-12-05 00:54:34

Na neskubėk dėti kūrinių neperskaitęs atidžiai antrą kartą. Nes nėra jokio malonumo taisyti begalę rašybos klaidų, kurias kuo puikiausiai galėtum ir pats susitvarkyti. Daug pasikartojančių žodžių, kuriuos galima pakeisti kitais. Jeigu neskubėtum, tikrai tai pastebėtum. Menkas malonumas skaityti juodraštį...

Na, pats kūrinys neišbaigtas. Tik aprašymas. Nėra siužeto, nėra veiksmo. Nuobodoka. Padirbėk.

Anonimas

Sukurta: 2005-12-04 20:18:37

Turėti viltį - vertinys iš anglų kalbos. Taip pat veiksmažodis "paišyti" nelabai tinkamas. Geriau tiktų "piešti"
Ir apskritai labai daug klaidų.
Nepatiko šitas. Gyvybės trūksta gal. Per daug beprasmio ir niūraus kasdienybės aprašinėjimo. Arba prasmės nesupratau...

:

Sukurta: 2005-12-04 16:50:13

Keletas pastabų.

Prieš dėdamas - keliskart perskaityk ir išrankiok tokius dalykėlius kaip "kąnors", "realujį", "rūtuliojasi". Skaitant, tokios klaidos erzina ir blaško dėmesį.

keiksmų reitingai ---> o kas už tuos keiksmus balsavo, kad reitingus mini ?

traukiu apledėjusį telefoną ---> kiek supratau, trauki jį iš kišenės. Kas ten pas tave joje - šaldytuvas įtaisytas ?

Būtų visai nieko darbelis, bet suerzina užuominos, kurių neišplėtoji. Pradėta pasakoti apie sargo darbą, apie Pradžią, bet neužbaigta ir užmiršta. Užsiminta apie JĄ apie Praeitį - irgi neužbaigta.

Žodžiu, pusėtinas toks vaizdelis. Praplėsti galėtum. Moki labai vaizdžiai pasakoti ir išsireikšti, tik, va, prie turinio dar reikėtų padirbėti, mano manymu.