← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/26739

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-08-13 10:39:58

Suprantu, kad kūrinys nėra kuo nors išskirtinis, tačiau ilgai galvojęs nusprendžiau visgi užbaigti jį publikuoti, tam, kad patenkinčiau kai kurių skaitytojų smalsumą, nors darbą iš esmės reikėtų perkurti iš naujo, o dar geriau - iš viso nepublikuoti. Tačiau savo rašinių kolekcijoje aptikau nebe vieną nebaigtą tekstą, tad teko rinktis ar savo "ūkyje" ir toliau kaupti tokias nuotrupas, ar pabaigti tas, kurių prisiveisė. Visiškai sutinku su Laiptuose pastabomis. Įsigilinus į kūrinio struktūrą pastebėjau, kad jis ne be trūkumų. Na o žodžio drezina nežinau kuo pakeisti. Kažkaip negirdėjau sklandžiai skambančio lietuviško atitikmens. Na o kodėl vartoju žodį antigeležinkelininkai, manyčiau, reikėtų dar palaukti kūrinio pabaigos, nes tai viena iš kertinių kūrinio sumanymų. Antigeležinkelininkai - žmonės nusistatę prieš bet kokius geležinkelius, pažangesnes technologijas, griaunantys viską ir t.t. (toliau neaiškinu, nes, manau, šiektiek viskas paaiškės teksto gale).

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2008-08-13 11:52:19

Daug smulkmenų reikėtų keisti. Pvz.-iš ginklo gali lėkt kulkos. Šoviniai nelaksto. Sėkmės.

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-08-13 20:50:50

Taisyk, keisk, tik neskubėk baigti, tema puiki ir tęsinio reikia...O tamsta, matau, tam gabumų turi, patobulinti visada suspėsi...Aš manau, kad ši svetainė ir yra tam skirta, kad pirmuosius bandymus įdėtume, o paskui vėl galėtume kūrinius tobulinti...Tad sėkmės, lauksiu tęsinio ...