← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/25902

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): galėtep

Sukurta: 2008-10-22 16:26:57

O 2ia proti6kai atsilikusiems?

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-07-07 21:54:04

nežinau, gal tampu atsilikusia, tačiau savo vaikams šio eiliuko neskaityčiau. Nesakau, kad jis nesirimuoja ar dar kokių tai aštrių nukrypimų jame jaučiama. Na apie ką jis? Kad sraigės valgomos ir brangokos? Ar tai įdomu mažajam skaitytojui... Ne mano koncepcija.

Žinote, kaip sraigės yra apdorojamos iki iš jų gaminamas patiekalas? Jos surenkamos, patalpinamos į tamsius maišus, tikslu – alkis ir troškulys. Po to sudedamos jos į indą vandens, prisotinto druska... Norėdamos numalšinti savo biologinius poreikius, miršta dėl vidaus organų pažeidimų. Nemanau, kad sraigių gamybos ar valgymo procedūra turi būti žavimasi. Nemanau, kad joms tokia procedūra maloni. Beje, gamtosaugininkai apie 10 metų kovoja dėl šių gyvūnų „apdorojimo“ būdo. O dauguma pažangių, gerų restoranų valgiaraštyje- tokio patiekalo ir nėra. Lygiai, kaip nevalgoma ir vėžlių sriuba, dėl nenusakomo patiekalo aukos apdorojimo būdo. Varlių šlaunelės dėl tų pačių priežąsčių- normaliai mąstančio žmogaus racione nėra. Atsiprašau, kad taip emocionaliai išsisakiau. Galiu suvokti tik, kad gal būt Autorius nežinojo tų "plonybių"... todėl pasistengė tą "skanėstą" sukurti. Be šių žinių, gal ir žaismingai skanu???????? Nenoriu įžeisti ar užgauti.

Anonimas

Sukurta: 2008-07-06 17:04:21

:)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-07-06 15:28:51

...norėčiau paragauti tavo gamybos...Paryžiaus restorane neišdrįsau užsisakyti jų pietums...

Anonimas

Sukurta: 2008-07-06 14:41:00

Privertė nusišypsot...
pirmas posmas - stipriausias.Jei būtumei išlaikiusi tą patį eiliaus kampą - būtų puiku.
Cheminė lentutė - pagyvino...