← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/25818

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-07-14 12:23:56

Na, apie sapnus galima rašyti ir rašyti:)
neblogas darbas - lengvai skaitosi. tik gal pats stilius neišgrynintas dar, yra šiokių tokių kabliukų:)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-07-03 20:17:38

Šiek tiek primena kadaise rašytą mano rašliavą "Vertinga privilegija", tačiau čia labiau viskas išplėtota. Geras kūrinys.

Anonimas

Sukurta: 2008-07-02 19:11:21

vidurėlis gan neaiškus, iš kažkur išdygstantys veikėjai, gal kiek per grubus ir smulkus išaiškinimas. bet idėja, kaip ir sakė aurimaz, gera ir originali. prie stiliaus kabintis nelabai turiu ko, viska sok doki, šiaip paėmus - čia tas vienas iš retesnių gerų darbų prozoje.
sėkmės ir laukiam daugiau.

Anonimas

Sukurta: 2008-07-02 10:44:29

Gana toks keistas tekstas, pradžioje nelabai sudomino, tačiau vėliau įtraukė idėjos apie sapnus ir galimybes "nemokamai" sapnuoti :)
Viduryje kiek nemaloniai nuteikė iš pasakojimo perėjimas į istorijos vadovėlį, vėliau vėl grįžimas į pasakojimą.
Kūrinys, sakyčiau neišbaigtas, nes labai skubėta realizuoti VIENĄ mintį. Šiam kūriniui, net ir turinčiam originalumo, trūksta paties pasakojimo ir veikėjų, kurie nusineštų skaitytoją. Be to, reikėtų kažkiek sklandesnio minčių dėstymo. Nors panaši bėda būdinga visiems trumpiems kūriniams, nieko, matyt, čia nepadarysi. Parašysi šimtąjį, atrasi šimtą pirmąjį :)