← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/2581

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-11-22 20:05:05

Visai neblogai. Prisimenu kūrinio pradžią, ji, rodos, buvo geresnė. Šioje dalyje akivaizdus žodžių kartojimas. Vien jau ketvirtoje pastraipoje žodis "motina" pakartotas 6 kartus, nors pati pastraipa nėra labai ilga, jokių sinonimų tam žodžiui nesurasta. kartais stiliaus klaida laikomas netgi per dažnas bendrašaknių žodžių vartojimas, o čia visiškai tas pats žodis. Taip pat pirmoje pastraipoje "buvo matyti", o kitame sakinyje - "matė" Reikia kažką keisti, tiesiog parašius taip, kaip išeina, dar kartą viską perskaityti, išbraukant per dažnai kartojamus žodžius ir keičiant juos sinonimais... ;)
taip pat primenu, kad žodis "matyt" yra įterpinys, todėl jį būtina skirti...
Bet šiaip viskas gerai - prašome tęsti ;)

:

Sukurta: 2005-11-16 23:49:53

pajautė > pajuto
neteisingai buvo pavartotas žodis "pastarasis". tai kalbos kultūros klaida. "pastarasis" vartojamas reikšme "paskutinis" (jei yra išvardinti keli asmenys, daiktai ar pan., tada "pastarasis" siejamas su veiksmu, kurį atlieka paskutinis iš išvardintų, bet nevartojamas esant dviem asmenim, daiktam ir pan., geriau keisti "šis", "tas" ar kitais įvardžiais). Pabandžiau taisyklę paaiškinti savais žodžiais, nes negaliu pasakyti tiksliai, mat primiršusi kiek :)

Kūrinukas man patiko. Tiek pirma dalis, tiek antra. Puikiai vystomas siužetas, nėra atotrūkio nuo pirmos dalies, ir kiekviena dalis skaidoma tarsi atskira novelė. Patiko berniuko išgyvenimai, jo kiek naivokas, tačiau realistiškas mąstymas. Sujaudino jo gyvenimas susikurtame pasaulėlyje. Laukiu kitų dalių :)